กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24422

ชื่อเรื่อง: Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управління
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Influence of information and analytical supply on market management efficiency
ผู้แต่ง: Загородна, Ольга
Zahorodna, Olga
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Загородна О. Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управління / Загородна Ольга // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 13–14.
Bibliographic description (International): Zahorodna O. (2017) Vplyv informatsiino-analitychnoho zabezpechennia na efektyvnist marketynhovoho upravlinnia [Influence of information and analytical supply on market management efficiency]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 13-14 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Conference/Event: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 20-ธัน-2017
Date of entry: 31-มีน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 338.13
Number of pages: 2
Page range: 13-14
Start page: 13
End page: 14
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24422
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2017_Zahorodna_O-Influence_of_information_13-14.pdf481,89 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2017_Zahorodna_O-Influence_of_information_13-14.djvu17,69 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2017_Zahorodna_O-Influence_of_information_13-14__COVER.png257,7 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น