Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24422

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга
dc.contributor.authorZahorodna, Olga
dc.coverage.temporal20 грудня 2017 року
dc.coverage.temporal20 December 2017
dc.date.accessioned2018-03-31T07:15:59Z-
dc.date.available2018-03-31T07:15:59Z-
dc.date.created2017-12-20
dc.date.issued2017-12-20
dc.identifier.citationЗагородна О. Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управління / Загородна Ольга // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 13–14.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24422-
dc.format.extent13-14
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
dc.titleВплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управління
dc.title.alternativeInfluence of information and analytical supply on market management efficiency
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.13
dc.identifier.citationenZahorodna O. (2017) Vplyv informatsiino-analitychnoho zabezpechennia na efektyvnist marketynhovoho upravlinnia [Influence of information and analytical supply on market management efficiency]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 13-14 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університет
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage13
dc.citation.epage14
dc.citation.conferenceⅧ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.