Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24422

Tytuł: Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управління
Inne tytuły: Influence of information and analytical supply on market management efficiency
Authors: Загородна, Ольга
Zahorodna, Olga
Akcesoria: Тернопільський національний економічний університет
Cytat: Загородна О. Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управління / Загородна Ольга // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 13–14.
Bibliographic description: Zahorodna O. (2017) Vplyv informatsiino-analitychnoho zabezpechennia na efektyvnist marketynhovoho upravlinnia [Influence of information and analytical supply on market management efficiency]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 13-14 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 20-gru-2017
Date of entry: 31-mar-2018
Wydawca: ТНТУ
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 338.13
Strony: 2
Zakres stron: 13-14
Główna strona: 13
Strona końcowa: 14
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24422
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi