Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23787
Tytuł: Модернізація страхових продуктів на вітчизняному ринку в умовах глобалізації (на прикладі ПрАТ «Страхова компанія «ТАС»)
Inne tytuły: Insurance products updating on the national market under globalization conditions (PJSC “Insurance company “TAS” as a case study)
Authors: Бедрух, Людмила Романівна
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Бедрух Л.Р. Модернізація страхових продуктів на вітчизняному ринку в умовах глобалізації (на прикладі ПрАТ «Страхова компанія «ТАС») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „072 — фінанси, банківська справа та страхування“/ Л.Р. Бедрух. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 13с.
Data wydania: lut-2018
Data archiwizacji: lut-2018
Date of entry: 20-lut-2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Promotor: Тимошик, Наталія Степанівна
Członkowie Komitetu: Рожко, Наталія Ярославівна
UDC: 368.02
Słowa kluczowe: страховий продукт, страховий портфель, перестрахування, ризик незбалансованості, маркетингові комунікації, коваріація
фінанси, банківська справа та страхування
Abstract: вітчизняної страхової компанії приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ТАС» (надалі – АТ «СК «ТАС»). Метою дипломної роботи є розвиток напрямів модернізації страхових продуктів вітчизняних страхових компаній в контексті глобалізації національної економіки та вітчизняного страхового ринку. При виконанні досліджень, залежно від конкретних цілей і задач, використовувались аналітично-графічна формалізація фінансової діяльності страхових компаній, порівняльний аналіз динаміки показників, дослідження стану та динаміки реалізації і модернізації страхових продуктів вітчизняної страхової компанії. В даній роботі досліджено страховий продукт і страховий портфель та його значення в діяльності страхової компанії, визначено значення, роль та особливості управління реалізацією страхових продуктів в умовах глобалізації. Здійснено аналіз основних фінансово-економічних показників комерційної діяльності страхової компанії та визначено особливості формування страхового портфелю та оцінка ефективності страхових продуктів АТ «СК «ТАС». Запропоновано механізми формування збалансованого страхового портфеля страхової компанії на основі операцій перестрахування, розроблено напрями диверсифікації страхового портфеля та маркетингової програми просування страхових продуктів страхової компанії АТ «СК «ТАС» і досліджено методи управління ризиком незбалансованості страхового портфеля страхової компанії АТ «СК «ТАС». В обґрунтуванні економічної ефективності визначено механізми забезпечення оптимізації страхового портфеля АТ «СК «ТАС» з урахуванням частки фінансових ризиків, розроблено бюджету та здійснено оцінку ефективності маркетингового інструментарію просування страхових продуктів на вітчизняний ринок.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23787
Właściciel praw autorskich: © Бедрух Л.Р., 2018
Typ zawartości: Master Thesis
Występuje w kolekcjach:072 — фінанси, банківська справа та страхування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Avtoreferat_Bedruh.pdf367,39 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora