Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТимошик, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorБедрух, Людмила Романівна-
dc.date.accessioned2018-02-20T09:55:57Z-
dc.date.available2018-02-20T09:55:57Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.date.submitted2018-02-
dc.identifier.citationБедрух Л.Р. Модернізація страхових продуктів на вітчизняному ринку в умовах глобалізації (на прикладі ПрАТ «Страхова компанія «ТАС») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „072 — фінанси, банківська справа та страхування“/ Л.Р. Бедрух. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 13с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23787-
dc.description.abstractвітчизняної страхової компанії приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ТАС» (надалі – АТ «СК «ТАС»). Метою дипломної роботи є розвиток напрямів модернізації страхових продуктів вітчизняних страхових компаній в контексті глобалізації національної економіки та вітчизняного страхового ринку. При виконанні досліджень, залежно від конкретних цілей і задач, використовувались аналітично-графічна формалізація фінансової діяльності страхових компаній, порівняльний аналіз динаміки показників, дослідження стану та динаміки реалізації і модернізації страхових продуктів вітчизняної страхової компанії. В даній роботі досліджено страховий продукт і страховий портфель та його значення в діяльності страхової компанії, визначено значення, роль та особливості управління реалізацією страхових продуктів в умовах глобалізації. Здійснено аналіз основних фінансово-економічних показників комерційної діяльності страхової компанії та визначено особливості формування страхового портфелю та оцінка ефективності страхових продуктів АТ «СК «ТАС». Запропоновано механізми формування збалансованого страхового портфеля страхової компанії на основі операцій перестрахування, розроблено напрями диверсифікації страхового портфеля та маркетингової програми просування страхових продуктів страхової компанії АТ «СК «ТАС» і досліджено методи управління ризиком незбалансованості страхового портфеля страхової компанії АТ «СК «ТАС». В обґрунтуванні економічної ефективності визначено механізми забезпечення оптимізації страхового портфеля АТ «СК «ТАС» з урахуванням частки фінансових ризиків, розроблено бюджету та здійснено оцінку ефективності маркетингового інструментарію просування страхових продуктів на вітчизняний ринок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстраховий продукт, страховий портфель, перестрахування, ризик незбалансованості, маркетингові комунікації, коваріаціяuk_UA
dc.subjectфінанси, банківська справа та страхуванняuk_UA
dc.titleМодернізація страхових продуктів на вітчизняному ринку в умовах глобалізації (на прикладі ПрАТ «Страхова компанія «ТАС»)uk_UA
dc.title.alternativeInsurance products updating on the national market under globalization conditions (PJSC “Insurance company “TAS” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бедрух Л.Р., 2018uk_UA
dc.contributor.committeeMemberРожко, Наталія Ярославівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc368.02uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:072 — фінанси, банківська справа та страхування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Bedruh.pdf367,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора