Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23787
Назва: Модернізація страхових продуктів на вітчизняному ринку в умовах глобалізації (на прикладі ПрАТ «Страхова компанія «ТАС»)
Інші назви: Insurance products updating on the national market under globalization conditions (PJSC “Insurance company “TAS” as a case study)
Автори: Бедрух, Людмила Романівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бедрух Л.Р. Модернізація страхових продуктів на вітчизняному ринку в умовах глобалізації (на прикладі ПрАТ «Страхова компанія «ТАС») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „072 — фінанси, банківська справа та страхування“/ Л.Р. Бедрух. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 13с.
Дата публікації: лют-2018
Дата подання: лют-2018
Дата внесення: 20-лют-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Тимошик, Наталія Степанівна
Члени комітету: Рожко, Наталія Ярославівна
УДК: 368.02
Теми: страховий продукт, страховий портфель, перестрахування, ризик незбалансованості, маркетингові комунікації, коваріація
фінанси, банківська справа та страхування
Короткий огляд (реферат): вітчизняної страхової компанії приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ТАС» (надалі – АТ «СК «ТАС»). Метою дипломної роботи є розвиток напрямів модернізації страхових продуктів вітчизняних страхових компаній в контексті глобалізації національної економіки та вітчизняного страхового ринку. При виконанні досліджень, залежно від конкретних цілей і задач, використовувались аналітично-графічна формалізація фінансової діяльності страхових компаній, порівняльний аналіз динаміки показників, дослідження стану та динаміки реалізації і модернізації страхових продуктів вітчизняної страхової компанії. В даній роботі досліджено страховий продукт і страховий портфель та його значення в діяльності страхової компанії, визначено значення, роль та особливості управління реалізацією страхових продуктів в умовах глобалізації. Здійснено аналіз основних фінансово-економічних показників комерційної діяльності страхової компанії та визначено особливості формування страхового портфелю та оцінка ефективності страхових продуктів АТ «СК «ТАС». Запропоновано механізми формування збалансованого страхового портфеля страхової компанії на основі операцій перестрахування, розроблено напрями диверсифікації страхового портфеля та маркетингової програми просування страхових продуктів страхової компанії АТ «СК «ТАС» і досліджено методи управління ризиком незбалансованості страхового портфеля страхової компанії АТ «СК «ТАС». В обґрунтуванні економічної ефективності визначено механізми забезпечення оптимізації страхового портфеля АТ «СК «ТАС» з урахуванням частки фінансових ризиків, розроблено бюджету та здійснено оцінку ефективності маркетингового інструментарію просування страхових продуктів на вітчизняний ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23787
Власник авторського права: © Бедрух Л.Р., 2018
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:072 — фінанси, банківська справа та страхування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Bedruh.pdf367,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора