Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23502
Tytuł: Удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі ФОП «Кондитерський Дім Блажевських»)
Authors: Стефінів, Христина Володимирівна
Cytat: Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації «магістр» на тему УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ФОП «КОНДИТЕРСЬКИЙ ДІМ БЛАЖЕВСЬКИХ») спеціальність 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Data wydania: 21-lut-2018
Date of entry: 12-lut-2018
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюя
Członkowie Komitetu: Мариненко, Наталія Юрївна
Słowa kluczowe: маркетингові комунікації
ефективність комунікаційної політики
маркетингові дослідження.
Abstract: Стефінів Х. Удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі ФОП«Кондитерський дім Блажевських»). - Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства ( на прикладі ФОП «Кондитерський дім Блажевських»). Проаналізовано і оцінено маркетингову комунікаційну політику. Робота пройшла апробацію на підприємстві «Кондитерський дім Блажевських», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження. Ключові поняття: маркетингові комунікації, ефективність комунікаційної політики, маркетингові дослідження.
Opis: Актуальність теми. Сучасний розвиток маркетингової теорії, з одного боку, та постійно зростаюча конкуренція – з іншого, змушують фірми обмірковано займатись маркетингом, надаючи йому все більше значення в розвитку бізнесу. Постійнезростаннярекламнихбюджетіввеликихкорпорацій не дозволяють халатно ставитись до реклами і всіхмаркетинговихкомунікацій в цілому. На етапіекономічногорозвиткуголовнимелементом у комплексі маркетингу для кондитерськихпідприємствстаютьефективнімаркетинговікомунікації. Стратегічнезначення для життєдіяльностікондитерськоїмаєналагодженнякомунікацій з реальними і потенційнимиклієнтами, формування комплексу маркетинговихкомунікацій для просування на риноккондитерськихпродуктів. Актуальність досліджуваної у дипломній роботі полягає в знаходженні ефективних заходів щодо покращення комунікаційної діяльності підприємства. З розвитком науково-технічного прогресу постійно з'являються нові технології рекламування товарів, тим самим змінюються і збільшуються потреби споживачів, на задоволення яких, підприємства орієнтують свою діяльність. Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі «Кондитерський дім Блажевських»). Виходячи з поставленої мети, уроботісформульовано і вирішенонаступнізавдання: - проаналізуватитеоретичніосновимаркетинговоїкомунікації; - оцінитиякістьіснуючоїсистеми на підприємстві; - розробитидієві заходи по вдосконаленнюмаркетинговоїкомунікації на підприємстві.
Content: .ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ, ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ, ВИСНОВКИ,СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ АВТОРОМ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ РОБОТИ,АНОТАЦІЯ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23502
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
автореферат Стефінів.docx33,6 kBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora