霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23502
Title: Удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі ФОП «Кондитерський Дім Блажевських»)
Authors: Стефінів, Христина Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації «магістр» на тему УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ФОП «КОНДИТЕРСЬКИЙ ДІМ БЛАЖЕВСЬКИХ») спеціальність 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Issue Date: 21-二月-2018
Date of entry: 12-二月-2018
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюя
Committee members: Мариненко, Наталія Юрївна
Keywords: маркетингові комунікації
ефективність комунікаційної політики
маркетингові дослідження.
Abstract: Стефінів Х. Удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі ФОП«Кондитерський дім Блажевських»). - Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства ( на прикладі ФОП «Кондитерський дім Блажевських»). Проаналізовано і оцінено маркетингову комунікаційну політику. Робота пройшла апробацію на підприємстві «Кондитерський дім Блажевських», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження. Ключові поняття: маркетингові комунікації, ефективність комунікаційної політики, маркетингові дослідження.
Description: Актуальність теми. Сучасний розвиток маркетингової теорії, з одного боку, та постійно зростаюча конкуренція – з іншого, змушують фірми обмірковано займатись маркетингом, надаючи йому все більше значення в розвитку бізнесу. Постійнезростаннярекламнихбюджетіввеликихкорпорацій не дозволяють халатно ставитись до реклами і всіхмаркетинговихкомунікацій в цілому. На етапіекономічногорозвиткуголовнимелементом у комплексі маркетингу для кондитерськихпідприємствстаютьефективнімаркетинговікомунікації. Стратегічнезначення для життєдіяльностікондитерськоїмаєналагодженнякомунікацій з реальними і потенційнимиклієнтами, формування комплексу маркетинговихкомунікацій для просування на риноккондитерськихпродуктів. Актуальність досліджуваної у дипломній роботі полягає в знаходженні ефективних заходів щодо покращення комунікаційної діяльності підприємства. З розвитком науково-технічного прогресу постійно з'являються нові технології рекламування товарів, тим самим змінюються і збільшуються потреби споживачів, на задоволення яких, підприємства орієнтують свою діяльність. Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі «Кондитерський дім Блажевських»). Виходячи з поставленої мети, уроботісформульовано і вирішенонаступнізавдання: - проаналізуватитеоретичніосновимаркетинговоїкомунікації; - оцінитиякістьіснуючоїсистеми на підприємстві; - розробитидієві заходи по вдосконаленнюмаркетинговоїкомунікації на підприємстві.
Content: .ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ, ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ, ВИСНОВКИ,СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ АВТОРОМ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ РОБОТИ,АНОТАЦІЯ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23502
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Content type: Thesis Abstract
�蝷箔����:075 — маркетинг

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
автореферат Стефінів.docx33,6 kBMicrosoft Word XML璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

蝞∠�極�