Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23502
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі ФОП «Кондитерський Дім Блажевських»)
Автори: Стефінів, Христина Володимирівна
Бібліографічний опис: Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації «магістр» на тему УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ФОП «КОНДИТЕРСЬКИЙ ДІМ БЛАЖЕВСЬКИХ») спеціальність 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Дата публікації: 21-лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюя
Члени комітету: Мариненко, Наталія Юрївна
Теми: маркетингові комунікації
ефективність комунікаційної політики
маркетингові дослідження.
Короткий огляд (реферат): Стефінів Х. Удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі ФОП«Кондитерський дім Блажевських»). - Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства ( на прикладі ФОП «Кондитерський дім Блажевських»). Проаналізовано і оцінено маркетингову комунікаційну політику. Робота пройшла апробацію на підприємстві «Кондитерський дім Блажевських», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження. Ключові поняття: маркетингові комунікації, ефективність комунікаційної політики, маркетингові дослідження.
Опис: Актуальність теми. Сучасний розвиток маркетингової теорії, з одного боку, та постійно зростаюча конкуренція – з іншого, змушують фірми обмірковано займатись маркетингом, надаючи йому все більше значення в розвитку бізнесу. Постійнезростаннярекламнихбюджетіввеликихкорпорацій не дозволяють халатно ставитись до реклами і всіхмаркетинговихкомунікацій в цілому. На етапіекономічногорозвиткуголовнимелементом у комплексі маркетингу для кондитерськихпідприємствстаютьефективнімаркетинговікомунікації. Стратегічнезначення для життєдіяльностікондитерськоїмаєналагодженнякомунікацій з реальними і потенційнимиклієнтами, формування комплексу маркетинговихкомунікацій для просування на риноккондитерськихпродуктів. Актуальність досліджуваної у дипломній роботі полягає в знаходженні ефективних заходів щодо покращення комунікаційної діяльності підприємства. З розвитком науково-технічного прогресу постійно з'являються нові технології рекламування товарів, тим самим змінюються і збільшуються потреби споживачів, на задоволення яких, підприємства орієнтують свою діяльність. Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі «Кондитерський дім Блажевських»). Виходячи з поставленої мети, уроботісформульовано і вирішенонаступнізавдання: - проаналізуватитеоретичніосновимаркетинговоїкомунікації; - оцінитиякістьіснуючоїсистеми на підприємстві; - розробитидієві заходи по вдосконаленнюмаркетинговоїкомунікації на підприємстві.
Зміст: .ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ, ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ, ВИСНОВКИ,СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ АВТОРОМ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ РОБОТИ,АНОТАЦІЯ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23502
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Тип вмісту : Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат Стефінів.docx33,6 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора