Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533

Title: E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії
Other Titles: E-mail –marketing - new tool marketing policy companies
Authors: Семенюк, С. Б.
Semenjuk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Б. E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії / С. Б. Семенюк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 256-257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Semenjuk S. (2014) E-mail –marketynh – novyi instrument marketynhovoi polityky kompanii [E-mail –marketing - new tool marketing policy companies]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 256-257 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Issue Date: 29-Oct-2014
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 378
001
Page range: 256-257
Start page: 256
End page: 257
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533
Content type: Article
Appears in Collections:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.