กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533

ชื่อเรื่อง: E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії
ชื่อเรื่องอื่นๆ: E-mail –marketing - new tool marketing policy companies
ผู้แต่ง: Семенюк, С. Б.
Semenjuk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Б. E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії / С. Б. Семенюк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 256-257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Semenjuk S. (2014) E-mail –marketynh – novyi instrument marketynhovoi polityky kompanii [E-mail –marketing - new tool marketing policy companies]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 256-257 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
วันที่เผยแพร่: 29-ตุล-2014
Date of entry: 22-มกร-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 378
001
Page range: 256-257
Start page: 256
End page: 257
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
ConfTNTU_2014_Semenjuk_S-E_mail-marketing_new_256-257.pdf464,91 kBAdobe PDFดู/เปิด
ConfTNTU_2014_Semenjuk_S-E_mail-marketing_new_256-257.djvu26,1 kBDjVuดู/เปิด
ConfTNTU_2014_Semenjuk_S-E_mail-marketing_new_256-257__COVER.png502,58 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น