Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533

Tytuł: E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії
Inne tytuły: E-mail –marketing - new tool marketing policy companies
Authors: Семенюк, С. Б.
Semenjuk, S.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Семенюк С. Б. E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії / С. Б. Семенюк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 256-257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Semenjuk S. (2014) E-mail –marketynh – novyi instrument marketynhovoi polityky kompanii [E-mail –marketing - new tool marketing policy companies]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 256-257 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 29-paź-2014
Date of entry: 22-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 378
001
Zakres stron: 256-257
Główna strona: 256
Strona końcowa: 257
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi