Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2610

Назва: Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства (на прикладі ТОВ „ОСП Корпорація «Ватра»”)
Інші назви: Strategic management of innovation development on the example of Corporation"Vatra."
Автори: Слобода, Петро Володимирович
Sloboda, Petro
Бібліографічний опис: Слобода П.В. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства (на прикладі ТОВ „ОСП Корпорація «Ватра»”): анотація на дипломну робота магістра за спеціальністю «08.03060102 - Менеджмент інноваційної діяльності» / П. В., Слобода, Л. Я. Малюта; Тернопільський національний технічний університет мені Івана Пулюя, Тернопіль, 2013. – Тернопіль : ТНТУ, 2013. – 1 с.
Дата публікації: 21-гру-2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 330.341
Теми: інновація
інноваційний розвиток
конкурентоспроможність
нова продукція
підготовка виробництва
стратегічне управління
стратегія
ТОВ “ОСП Корпорація «Ватра» ”
innovation
innovative development
competitiveness
new products
pre-production
strategic management
strategy on the example of Corporation"Vatra."
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена питанням стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства світлотехнічної галузі. У роботі досліджено загальнотеоретичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком та обґрунтування інноваційної стратегії підприємства. Проведено аналіз виробничо-господарської діяльності ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра», дано оцінку організаційній структурі управління та інноваційному потенціалу підприємства. Запропоновано напрямки удосконалення системи інформаційно-маркетингового забезпечення, визначено етапи розробки і напрямки реалізації інноваційної стратегії підприємства, оґрунтовано проект ефективності та удосконалення підготовки виробництва до випуску нової продукції на підприємстві.
Master's thesis is devoted to issues of strategic business development of innovative lighting industry. In this work the general theoretical foundations of strategic management of innovation and study innovative strategy. The analysis of the economic activities of Corporation "Vatra", assessed the organizational structure of management and innovation capacity of enterprises. Directions improvement of information and marketing support, the stages of development and directions of innovative business strategy, ohruntovano design efficiency and improving pre-production to release new products in the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2610
Тип вмісту : Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора