Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2610

Titre: Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства (на прикладі ТОВ „ОСП Корпорація «Ватра»”)
Autre(s) titre(s): Strategic management of innovation development on the example of Corporation"Vatra."
Auteur(s): Слобода, Петро Володимирович
Sloboda, Petro
Bibliographic description (Ukraine): Слобода П.В. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства (на прикладі ТОВ „ОСП Корпорація «Ватра»”): анотація на дипломну робота магістра за спеціальністю «08.03060102 - Менеджмент інноваційної діяльності» / П. В., Слобода, Л. Я. Малюта; Тернопільський національний технічний університет мені Івана Пулюя, Тернопіль, 2013. – Тернопіль : ТНТУ, 2013. – 1 с.
Date de publication: 21-déc-2013
Date of entry: 21-déc-2013
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 330.341
Mots-clés: інновація
інноваційний розвиток
конкурентоспроможність
нова продукція
підготовка виробництва
стратегічне управління
стратегія
ТОВ “ОСП Корпорація «Ватра» ”
innovation
innovative development
competitiveness
new products
pre-production
strategic management
strategy on the example of Corporation"Vatra."
Résumé: Магістерська робота присвячена питанням стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства світлотехнічної галузі. У роботі досліджено загальнотеоретичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком та обґрунтування інноваційної стратегії підприємства. Проведено аналіз виробничо-господарської діяльності ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра», дано оцінку організаційній структурі управління та інноваційному потенціалу підприємства. Запропоновано напрямки удосконалення системи інформаційно-маркетингового забезпечення, визначено етапи розробки і напрямки реалізації інноваційної стратегії підприємства, оґрунтовано проект ефективності та удосконалення підготовки виробництва до випуску нової продукції на підприємстві.
Master's thesis is devoted to issues of strategic business development of innovative lighting industry. In this work the general theoretical foundations of strategic management of innovation and study innovative strategy. The analysis of the economic activities of Corporation "Vatra", assessed the organizational structure of management and innovation capacity of enterprises. Directions improvement of information and marketing support, the stages of development and directions of innovative business strategy, ohruntovano design efficiency and improving pre-production to release new products in the enterprise.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2610
Content type: Thesis
Collection(s) :8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration