กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19821

ชื่อเรื่อง: Маркетинг в соціальних мережах
ผู้แต่ง: Качур, І.
Зяйлик, М.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Качур І. Маркетинг в соціальних мережах / І. Качур, М. Зяйлик // Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції ТНТУ ім. Івана Пулюя, 20-21 листопада 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — Том Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 42. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Kachur I., Ziailyk M. (2013) Marketynh v sotsialnykh merezhakh. Materials of ⅩⅦ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 20-21 November 2013), vol. Ⅲ, pp. 42 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅦ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Conference/Event: XVII науковоа конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Volume: Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки
วันที่เผยแพร่: 20-พฤศ-2013
Date of entry: 16-มีน-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 20-21 листопада 2013 року
20-21 November 2013
UDC: 339.138
Number of pages: 1
Page range: 42
Start page: 42
End page: 42
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19821
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:ⅩⅦ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2013)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
XVIINK_2013vIII_Kachur_I-Marketynh_v_sotsialnykh_merezhakh_42.pdf219,79 kBAdobe PDFดู/เปิด
XVIINK_2013vIII_Kachur_I-Marketynh_v_sotsialnykh_merezhakh_42.djvu17,21 kBDjVuดู/เปิด
XVIINK_2013vIII_Kachur_I-Marketynh_v_sotsialnykh_merezhakh_42__COVER.jpg179,19 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น