このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19821

タイトル: Маркетинг в соціальних мережах
著者: Качур, І.
Зяйлик, М.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Качур І. Маркетинг в соціальних мережах / І. Качур, М. Зяйлик // Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції ТНТУ ім. Івана Пулюя, 20-21 листопада 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — Том Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 42. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Kachur I., Ziailyk M. (2013) Marketynh v sotsialnykh merezhakh. Materials of ⅩⅦ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 20-21 November 2013), vol. Ⅲ, pp. 42 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅦ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Conference/Event: XVII науковоа конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Volume: Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки
発行日: 20-11月-2013
Date of entry: 16-3月-2017
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 20-21 листопада 2013 року
20-21 November 2013
UDC: 339.138
Number of pages: 1
Page range: 42
Start page: 42
End page: 42
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19821
Content type: Article
出現コレクション:ⅩⅦ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2013)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。