Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19821

Titolo: Маркетинг в соціальних мережах
Autori: Качур, І.
Зяйлик, М.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Качур І. Маркетинг в соціальних мережах / І. Качур, М. Зяйлик // Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції ТНТУ ім. Івана Пулюя, 20-21 листопада 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — Том Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 42. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Kachur I., Ziailyk M. (2013) Marketynh v sotsialnykh merezhakh. Materials of ⅩⅦ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 20-21 November 2013), vol. Ⅲ, pp. 42 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅦ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Conference/Event: XVII науковоа конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Volume: Ⅲ : Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Data: 20-nov-2013
Date of entry: 16-mar-2017
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 20-21 листопада 2013 року
20-21 November 2013
UDC: 339.138
Number of pages: 1
Page range: 42
Start page: 42
End page: 42
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19821
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:ⅩⅦ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2013)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.