Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611

Назва: Роль кількісних характеристик комп’ютерних тестів при апробації тестових систем
Автори: Скоренький, Юрій Любомирович
Skorenkyy, Yuriy
Дата публікації: 20-кві-2012
Дата внесення: 20-кві-2012
Теми: комп’ютерні тести
дистанційне навчання
тестування
тестові системи
система оцінювання
тестовий іспит
тест
Опис: Висновки 1. База тестових завдань повинна бути поділена на категорії, які відповідають змістовним модулям програми і можуть окремо використовуватися для забезпечення самоконтролю під час вивчення матеріалу. 2. Набір тестових завдань повинен рівномірно покривати передбачений програмою матеріал, в іншому випадку зростає ймовірність випадкового вибору запитань на одну тему у модульному тесті. 3. Повна заміна стандартного тесту на електронний виключає можливість аналізу та корекції помилок, присудження балів за частково правильний розв’язок, тощо. 4. Перевагами стандартного тесту є кращі збалансованість і відповідність програмі, можливість включення питань із різною складністю і різною кількістю балів, зручність написання студентом формул, виконання графіків та схем. 5. Впроваджувати електронні тести у модульний контроль необхідно поетапно, як елемент, починаючи із найбільш адаптованих груп.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611
Тип вмісту: Presentation
Розташовується у зібраннях:Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 7, 2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора