Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611

Título : Роль кількісних характеристик комп’ютерних тестів при апробації тестових систем
Autor : Скоренький, Юрій Любомирович
Skorenkyy, Yuriy
Fecha de publicación : 20-abr-2012
Date of entry: 20-abr-2012
Palabras clave : комп’ютерні тести
дистанційне навчання
тестування
тестові системи
система оцінювання
тестовий іспит
тест
Descripción : Висновки 1. База тестових завдань повинна бути поділена на категорії, які відповідають змістовним модулям програми і можуть окремо використовуватися для забезпечення самоконтролю під час вивчення матеріалу. 2. Набір тестових завдань повинен рівномірно покривати передбачений програмою матеріал, в іншому випадку зростає ймовірність випадкового вибору запитань на одну тему у модульному тесті. 3. Повна заміна стандартного тесту на електронний виключає можливість аналізу та корекції помилок, присудження балів за частково правильний розв’язок, тощо. 4. Перевагами стандартного тесту є кращі збалансованість і відповідність програмі, можливість включення питань із різною складністю і різною кількістю балів, зручність написання студентом формул, виконання графіків та схем. 5. Впроваджувати електронні тести у модульний контроль необхідно поетапно, як елемент, починаючи із найбільш адаптованих груп.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611
Content type: Presentation
Aparece en las colecciones: Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 7, 2012)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
seminardyst200412_bbb.pdf1,75 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
seminardyst200412_bbb.odp6,92 MBOpenDocument PresentationVisualizar/Abrir
seminardyst200412_bbb.djvu6,7 MBDjVuVisualizar/Abrir
seminardyst200412_bbb__COVER.png89,64 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador