Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611

Заглавие: Роль кількісних характеристик комп’ютерних тестів при апробації тестових систем
Автори: Скоренький, Юрій Любомирович
Skorenkyy, Yuriy
Дата на Публикуване: 20-Апр-2012
Date of entry: 20-Апр-2012
Ключови Думи: комп’ютерні тести
дистанційне навчання
тестування
тестові системи
система оцінювання
тестовий іспит
тест
Описание: Висновки 1. База тестових завдань повинна бути поділена на категорії, які відповідають змістовним модулям програми і можуть окремо використовуватися для забезпечення самоконтролю під час вивчення матеріалу. 2. Набір тестових завдань повинен рівномірно покривати передбачений програмою матеріал, в іншому випадку зростає ймовірність випадкового вибору запитань на одну тему у модульному тесті. 3. Повна заміна стандартного тесту на електронний виключає можливість аналізу та корекції помилок, присудження балів за частково правильний розв’язок, тощо. 4. Перевагами стандартного тесту є кращі збалансованість і відповідність програмі, можливість включення питань із різною складністю і різною кількістю балів, зручність написання студентом формул, виконання графіків та схем. 5. Впроваджувати електронні тести у модульний контроль необхідно поетапно, як елемент, починаючи із найбільш адаптованих груп.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611
Content type: Presentation
Показва се в Колекции:Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 7, 2012)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
seminardyst200412_bbb.pdf1,75 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне
seminardyst200412_bbb.odp6,92 MBOpenDocument PresentationИзглед/Отваряне
seminardyst200412_bbb.djvu6,7 MBDjVuИзглед/Отваряне
seminardyst200412_bbb__COVER.png89,64 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти