Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611

Title: Роль кількісних характеристик комп’ютерних тестів при апробації тестових систем
Authors: Скоренький, Юрій Любомирович
Skorenkyy, Yuriy
Issue Date: 20-Apr-2012
Date of entry: 20-Apr-2012
Keywords: комп’ютерні тести
дистанційне навчання
тестування
тестові системи
система оцінювання
тестовий іспит
тест
Description: Висновки 1. База тестових завдань повинна бути поділена на категорії, які відповідають змістовним модулям програми і можуть окремо використовуватися для забезпечення самоконтролю під час вивчення матеріалу. 2. Набір тестових завдань повинен рівномірно покривати передбачений програмою матеріал, в іншому випадку зростає ймовірність випадкового вибору запитань на одну тему у модульному тесті. 3. Повна заміна стандартного тесту на електронний виключає можливість аналізу та корекції помилок, присудження балів за частково правильний розв’язок, тощо. 4. Перевагами стандартного тесту є кращі збалансованість і відповідність програмі, можливість включення питань із різною складністю і різною кількістю балів, зручність написання студентом формул, виконання графіків та схем. 5. Впроваджувати електронні тести у модульний контроль необхідно поетапно, як елемент, починаючи із найбільш адаптованих груп.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1611
Content type: Presentation
Appears in Collections:Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 7, 2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
seminardyst200412_bbb.pdf1,75 MBAdobe PDFView/Open
seminardyst200412_bbb.odp6,92 MBOpenDocument PresentationView/Open
seminardyst200412_bbb.djvu6,7 MBDjVuView/Open
seminardyst200412_bbb__COVER.png89,64 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools