Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14963

Tytuł: Основні підходи до визначення поняття „реклама”
Authors: Туренко, О.
Akcesoria: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Туренко О. Основні підходи до визначення поняття „реклама” / Туренко О. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 164. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Turenko O. (2008) Osnovni pidkhody do vyznachennia poniattia "reklama". Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 164 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 17-kwi-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 339.138
Zakres stron: 164
Główna strona: 164
Strona końcowa: 164
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14963
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi