Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Основні підходи до визначення поняття „реклама” 241

Всього відвідувань на місяць

листопада 2023 грудня 2023 січня 2024 лютого 2024 березня 2024 квітня 2024 травня 2024
Основні підходи до визначення поняття „реклама” 2 2 27 2 1 8 1

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2008v2_Turenko_O-Osnovni_pidkhody_do_vyznachennia_164.pdf 1222
Conf_2008v2_Turenko_O-Osnovni_pidkhody_do_vyznachennia_164.djvu 26
Conf_2008v2_Turenko_O-Osnovni_pidkhody_do_vyznachennia_164__COVER.jpg 8

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 120
Netherlands 35
Germany 31
China 28
Україна 17
Vietnam 5
Russia 2
France 1
United Kingdom 1
Sweden 1

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Mountain View 14
Kiev 9
Hanoi 5
Jacksonville 4
Louisville 3
Ann Arbor 2
Cambridge 2
Des Moines 2
Lviv 2