Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14963

Titolo: Основні підходи до визначення поняття „реклама”
Autori: Туренко, О.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Туренко О. Основні підходи до визначення поняття „реклама” / Туренко О. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 164. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Turenko O. (2008) Osnovni pidkhody do vyznachennia poniattia "reklama". Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 164 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data: 17-apr-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 339.138
Page range: 164
Start page: 164
End page: 164
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14963
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.