Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14963

Назва: Основні підходи до визначення поняття „реклама”
Автори: Туренко, О.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Туренко О. Основні підходи до визначення поняття „реклама” / Туренко О. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 164. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Turenko O. (2008) Osnovni pidkhody do vyznachennia poniattia "reklama". Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 164 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 17-кві-2008
Дата внесення: 21-бер-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
УДК: 339.138
Діапазон сторінок: 164
Початкова сторінка: 164
Кінцева сторінка: 164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14963
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.