Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1370

Título : Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернет
Autor : Ратинський, Вадим Віталійович
Bibliographic description (Ukraine): В.Ратинський. Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернет / В.Ратинський // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.179-183 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Fecha de publicación : 2011
Date of entry: 21-sep-2011
Editorial : Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Palabras clave : маркетингове дослідження
фокус-група
анкета
Інтернет
модератор
Resumen : Розглянуто використання методу маркетингового дослідження "Фокус-група" в глобальній мережі Інтернет. Визначено та проаналізовано основні переваги й недоліки використання обраного інструменту досліджень із використанням сучасних онлайн технологій.
In the article the use of method of marketing research is considered "Focus-group" in a global network the internet. Certainly and basic advantages and lacks of the use of select instrument of researches are analysed with the use of суасних online technologies.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1370
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.