Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1370

Заглавие: Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернет
Автори: Ратинський, Вадим Віталійович
Bibliographic description (Ukraine): В.Ратинський. Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернет / В.Ратинський // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.179-183 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата на Публикуване: 2011
Date of entry: 21-Сеп-2011
Издател: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Ключови Думи: маркетингове дослідження
фокус-група
анкета
Інтернет
модератор
Резюме: Розглянуто використання методу маркетингового дослідження "Фокус-група" в глобальній мережі Інтернет. Визначено та проаналізовано основні переваги й недоліки використання обраного інструменту досліджень із використанням сучасних онлайн технологій.
In the article the use of method of marketing research is considered "Focus-group" in a global network the internet. Certainly and basic advantages and lacks of the use of select instrument of researches are analysed with the use of суасних online technologies.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1370
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.