Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1370

Titre: Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернет
Auteur(s): Ратинський, Вадим Віталійович
Bibliographic description (Ukraine): В.Ратинський. Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернет / В.Ратинський // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.179-183 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Date de publication: 2011
Date of entry: 21-sep-2011
Editeur: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Mots-clés: маркетингове дослідження
фокус-група
анкета
Інтернет
модератор
Résumé: Розглянуто використання методу маркетингового дослідження "Фокус-група" в глобальній мережі Інтернет. Визначено та проаналізовано основні переваги й недоліки використання обраного інструменту досліджень із використанням сучасних онлайн технологій.
In the article the use of method of marketing research is considered "Focus-group" in a global network the internet. Certainly and basic advantages and lacks of the use of select instrument of researches are analysed with the use of суасних online technologies.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1370
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.