Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13094

Назва: Методи визначення конкурентоспроможності
Інші назви: Methods of competitiveness
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Holda, Nadiya
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Методи визначення конкурентоспроможності / Надія Михайлівна Голда // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 193-198. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).
Bibliographic description: Holda N. (2015) Metody vyznachennia konkurentospromozhnosti [Methods of competitiveness]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 193-198 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 2
Том: 49
Дата публікації: 25-лис-2015
Дата подання: 4-лис-2015
Дата внесення: 1-бер-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
УДК: 06.71.01.
Теми: конкуренція
конкурентоспроможність
споживча цінність
конкурентна стратегія
ефект споживання
коефіцієнт конкурентоспроможності
competition
competitiveness
consumer value
competitive strategy
the effect of consumption
rate competitiveness
Діапазон сторінок: 193-198
Початкова сторінка: 193
Кінцева сторінка: 198
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні підходи до визначення конкурентоспроможності та запропоновано комплексний підхід щодо її оцінювання, що дасть можливість глобальніше підходити до вирішення проблем підвищення конкурентоспроможності галузі та забезпечення держави конкурентоспроможною продукцією. Зокрема, для аналізу конкурентоспроможності продукції доцільніше використовувати аналітичні методи її визначення, а для аналізу конкурентоспроможності підприємства чи галузі змішані, зокрема аналітичні, табличні та графічні методи. Але які б методи визначення не застосовувалися, необхідно враховувати ефективність діяльності організації, виходячи з конкурентоспроможності й ефективності кожного товару на кожному ринку відносно конкурентів, та розраховувати показник стійкості функціонування організації.
Theoretical approaches to define the term of competitiveness are regarded and a comprehensive approach to its evaluation, which will enable more global approach to solving the problem of improving the competitiveness of the industry and providing the state with competitive products is suggested. In particular for the analysis of production competitiveness it is more appropriate to use analytical methods for its determination and to analyze the competitiveness of an enterprise or industry mixed, including analytical, tabular and graphical methods should be used. But whatever method is used it is necessary to take into account the efficiency of the organization, based on the competitiveness and efficiency of each product in each market relatively to its competitors, and calculate the rate of the organization sustainability. The competitiveness of an enterprise depends entirely on the competitiveness of its goods. Because the company can not be competitive, if it does not produce competitive products that are not able to meet the consumers’ needs. Thus, the two concepts – competitiveness of an enterprise and the competitiveness of its goods are interrelated. Competitiveness as an economic category means the ability of an individual business to stay ahead of its competitor in achieving this goal in a competitive market. Competitiveness is considered at the local and the global scale: from determining the competitiveness of goods / services to determination of the competitiveness of firms, industries and countries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13094
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Перелік літератури: 1. Хейс, Р. Стратегический менеджмент: учебник [Текст] / Р. Хейс, С. Уілрайт, Д. Кларк; пер. с англ. Н.И. Алмазовой. – М.: ООО «Издательство Проспект», 2003. – 32 с.
2. Шевченко, А.С. Конкурентне управління [Текст] / А.С. Шевченко. – СПб.: Изд-во «Питер», 2002.– 349 с.
3. Юданов, А.Ю. Конкуренция: теория и практика: учебно-практическое пособие [Текст] / А.Ю. Юданов – М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем», изд-во «ГНОМ-ПРЕСС», 1998. – 339 c.
References: 1. Kheis, R. Stratehycheskyi menedzhment: uchebnyk [Text], R. Kheis, S. Uilrait, D. Klark; transl. from English N.Y. Almazovoi, M., OOO "Yzdatelstvo Prospekt", 2003, 32 p.
2. Shevchenko, A.S. Konkurentne upravlinnia [Text], A.S. Shevchenko, SPb., Yzd-vo "Pyter", 2002, 349 p.
3. Iudanov, A.Iu. Konkurentsiia: teoriia i praktika: uchebno-prakticheskoe posobie [Text], A.Iu. Iudanov – M., Assotsiatsiia avtorov i izdatelei "Tandem", izd-vo "HNOM-PRESS", 1998, 339 c.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.