Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065

Title: Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Борисова, Тетяна Михайлівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Мариненко, Наталія Юріївна
Міщук, Оксана Іванівна
Голда, Надія Михайлівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Химич, Ірина Григорівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Дмитрів, Дмитро Володимирович
Рогатинська, Олена Михайлівна
Загородна, Ольга Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Меленчук, Юлія Тарасівна
Мишковець, Ірина Петрівна
Серединська, Віра Михайлівна
Спільник, Ірина
Фалович, Володимир Андрійович
Шпилик, Олександра Богданівна
Шпилик, Світлана Василівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Семенюк, Світлана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. – 244 с. ІSBN 978-966-07-2937-7
Issue Date: 29-Φεβ-2016
Date of entry: 29-Φεβ-2016
UDC: 39.13
658.6
BBK: 30.609
Abstract: Розглянуто сучасну парадигму маркетингу: нові інструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки. Об’єктами особливої уваги є питання маркетингових аспектів управління сферою освіти.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065
ISBN: 978-966-07-2937-7
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Content type: Book
Εμφανίζεται στις συλλογές:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Εργαλεία διαχειριστή