Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065

Tytuł: Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Борисова, Тетяна Михайлівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Мариненко, Наталія Юріївна
Міщук, Оксана Іванівна
Голда, Надія Михайлівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Химич, Ірина Григорівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Дмитрів, Дмитро Володимирович
Рогатинська, Олена Михайлівна
Загородна, Ольга Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Меленчук, Юлія Тарасівна
Мишковець, Ірина Петрівна
Серединська, Віра Михайлівна
Спільник, Ірина
Фалович, Володимир Андрійович
Шпилик, Олександра Богданівна
Шпилик, Світлана Василівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Семенюк, Світлана Богданівна
Cytat: Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. – 244 с. ІSBN 978-966-07-2937-7
Data wydania: 29-lut-2016
Date of entry: 29-lut-2016
UDC: 39.13
658.6
BBK: 30.609
Abstract: Розглянуто сучасну парадигму маркетингу: нові інструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки. Об’єктами особливої уваги є питання маркетингових аспектів управління сферою освіти.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065
ISBN: 978-966-07-2937-7
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Typ zawartości: Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora