Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorМариненко, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorДмитрів, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorРогатинська, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorМеленчук, Юлія Тарасівна-
dc.contributor.authorМишковець, Ірина Петрівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Михайлівна-
dc.contributor.authorСпільник, Ірина-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorШпилик, Олександра Богданівна-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.date.accessioned2016-02-29T10:18:06Z-
dc.date.available2016-02-29T10:18:06Z-
dc.date.issued2016-02-29T10:18:06Z-
dc.identifier.citationМаркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. – 244 с. ІSBN 978-966-07-2937-7-
dc.identifier.isbn978-966-07-2937-7-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065-
dc.description.abstractРозглянуто сучасну парадигму маркетингу: нові інструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки. Об’єктами особливої уваги є питання маркетингових аспектів управління сферою освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleМаркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.subject.udc39.13uk
dc.subject.udc658.6-
dc.subject.bbk30.609uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора