Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Título: Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
Authors: Піняк, Ірина Любомирівна
Pinyak, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Ірина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.
Data de edición: 18-May-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Editor: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Palabras chave: Маркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілу
Marketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distribution
Resumo: Визначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складову
The task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituent
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Content type: Other
Aparece nas ColecciónsКонференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Піняк І..pdf102,88 kBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados