Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorPinyak, Iryna-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:30:28Z-
dc.date.available2011-06-08T12:30:28Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationІрина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254-
dc.description.abstractВизначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складовуuk
dc.description.abstractThe task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituentuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectМаркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілуuk
dc.subjectMarketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distributionuk
dc.titleРозробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Піняк І..pdf102,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.