Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Titre: Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
Auteur(s): Піняк, Ірина Любомирівна
Pinyak, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Ірина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 8-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Mots-clés: Маркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілу
Marketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distribution
Résumé: Визначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складову
The task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituent
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Піняк І..pdf102,88 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.