Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Title: Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
Authors: Піняк, Ірина Любомирівна
Pinyak, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Ірина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.
Issue Date: 18-Μαΐ-2011
Date of entry: 8-Ιου-2011
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Keywords: Маркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілу
Marketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distribution
Abstract: Визначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складову
The task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituent
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
Content type: Other
Εμφανίζεται στις συλλογές:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Піняк І..pdf102,88 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα