Browsing by Subject promotion

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 12
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
ArticleNov-20123-Dec-2012Використання методів спам та дорвей у просуванні продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article27-May-201411-Dec-2014Дослідження стану мотивації праці в морському торговельному портуProsyanchuk, Vadym
Article22-Jun-202127-Aug-2021Закордонний досвід стимулювання збуту послуг та його застосування на українському ринкуДолгальова, Олена Вячеславівна; Карасьова, Марія Олександрівна; Конєва, Анна; Dolgalova, Olena; Karasova, Mariia; Konyeva, Anna
ArticleNov-201325-Nov-2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article23-Apr-201526-Feb-2016Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article25-Apr-201726-Jul-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article24-Apr-20146-Mar-2016Місце комплексу просування в маркетинговій діяльності підприємстваСавка, А.; Savka, A.
Article30-May-201528-May-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract26-Apr-20186-Jun-2018Просування бренду та його елементиЛучейко, М.; Шпилик, С.; Lucheyko, M.; Shpylyk, S.
Article20-Mar-20145-Dec-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman