Browsing by Author Borysova, Tetiana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
TypData wydaniaDate wejściaTytułAutor(zy)
Article19-maj-201521-sty-2016Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article202119-kwi-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article24-paź-202328-gru-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article201312-gru-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article25-kwi-20132-lut-2016Дослідження міграційних намірів молоді м.ТернопільБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article201320-maj-2014Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молодіБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article25-lis-20151-mar-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article23-kwi-20247-cze-2024Маркетингове дослідження доступності послуг для людей з обмеженими можливостями у територіальних громадах УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Галько, Людмила Романівна; Borysova, Tetiana; Khrupovich, Svitlana; Halko, Lyudmyla
Article21-paź-201416-gru-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article27-maj-201411-gru-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article21-maj-201427-sty-2016Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article26-kwi-201624-maj-2016Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективиБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article21-lis-20243-mar-2025Формування стратегії інтернет-маркетингу із застосуванням ші для аналізу поведінкових моделей споживачів в умовах війниГрижак, Володимир; Борисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир; Hryzhak, Volodymyr; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr