Перегляд зібрання за групою - Автори Оксентюк, Роман Андрійович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 24  далі >
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article27-бер-2015Актуальні питання процесу ефективного управління інтелектуальною власністю сучасного промислового підприємстваНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Galina; Nahorniak, Iryna; Oksentyuk, Roman
Articleтра-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article25-кві-2017Визначення ролі виробничих ресурсів у фінансовому зміцненні національних підприємствОксентюк, Роман Андрійович; Шевчук, А.; Oksentuk, R. A.; Shevchuk, A.
Articleлис-2012Використання методів спам та дорвей у просуванні продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article27-кві-2017Використання інтернет-браузерів як засіб комунікації в управлінні інформаційними зв’язкамиОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article10-лис-2011Ефективне управління персоналом – запорука успішного функціонування організаціїОксентюк, Андрій Олександрович; Оксентюк, Андрей Александрович; Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych; Оксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Богдана Андреевна; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna
Article2012Зарубіжний та вітчизняний досвід управління персоналомОксентюк, Андрій; Оксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Богдана
Conference Abstract9-лис-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Articleлис-2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Learning Object1-вер-2016Конспект лекцій з дисципліни "Управління інформаційними зв’язками"Оксентюк, Роман Андрійович
Article30-тра-2016Коучинг як новий метод управління персоналомКотовська, Ірина Василівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Вовк, Юрій Ярославович; Kotovska, Iryna; Oksentyuk, Roman; Vovk, Yuriy; Котовская, Ирина Васильевна; Оксентюк, Роман Андреевич; Вовк, Юрий Ярославович
Book15-кві-2013Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Book2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Book19-бер-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Загородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана; Меленчук, Юлія Ромінівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина
Article30-тра-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article30-тра-2011Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Thesis2013Особливості формування стратегії Інтернет-маркетингу машинобудівних підприємствОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, R. A.
Article21-бер-2012«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman