Перегляд зібрання за групою - Автори Химич, Ірина Григорівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 41 до 60 із 167 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract28-бер-20195-чер-2019Коллаборація: можливість чи необхідність?Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Подвірна, Тетяна Володимирівна; Khymych, I. G.; Tymoshyk, N. S.; Podvirna, T. V.
Proceedings Bookгру-20227-гру-2022Комунікативна культура як складова процесу бізнескомунікацій. Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 10 листопада 2022)Химич, Ірина Григорівна; Кужда, Тетяна Іванівна; Химич, Олена Ігорівна
Proceedings Bookчер-202222-чер-2022Комунікативна культура – основа успішної діяльності сучасного бізнесуХимич, Ірина Григорівна; Химич, Олена Ігорівна
Conference Abstract1-чер-202213-лип-2022Комунікативна культура – основа успішної діяльності сучасного бізнесуХимич, Ірина Григорівна; Химич, Олена; Khymych, Iryna; Khymych, Olena
Conference Abstractжов-201711-лис-2017Корпоративна культура компанії – основа соціального бізнесуВинник, Тетяна Михайлівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Н. С.
Conference Abstract17-жов-201731-січ-2018Корпоративна культура компанії – основа соціального бізнесуХимич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Винник, Тетяна Михайлівна; Khymych, I.; Tymoshyk, N.; Vynnyk, T.
Article21-гру-202123-бер-2022Корпоративна культура організацій в умовах пандеміїХимич, Ірина Григорівна; Химич, Олена Ігорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Подвірна, Тетяна Володимирівна; Khymych, Iryna; Khymych, Olena; Tymoshyk, Nataliia; Podvirna, Tetiana
Article25-лис-201518-лют-2016Корпоративна культура як фактор прибутковостіХимич, Ірина Григорівна; Khymych, I. G.
Article201017-лис-2010Корпоративна культура – важливий елемент внутрішнього середовища підприємстваХимич, Ірина Григорівна; Погайдак, Ольга
Article201227-тра-2013Корпоративна культура – чинник фінансової стабільності підприємств у сучасних економічних умовахХимич, Ірина Григорівна; Khymych, Iryna
Proceedings Bookжов-202124-жов-2021Корпоративна культура: необхідний елемент бізнес-середовища в умовах COVID-19Химич, Ірина Григорівна; Химич, Олена Ігорівна
Articleтра-20142-чер-2014Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємстваХимич, Ірина Григорівна; Химич, Ирина Григоровна; Khymych, Iryna Grygorivna
Proceedings Bookкві-201912-чер-2019Креативність ідей на основі брейнстормінгуХимич, Ірина Григорівна; Колісник, Іван Петрович
Proceedings Bookтра-20208-чер-2020Кількісна краса: показники оцінювання діамантівХимич, Ірина Григорівна
Monograph202129-чер-2021Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденціїБаб'як, Г.П.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Гарасим, Л.Г.; Голда, Надія Михайлівна; Корчак, О.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Піняк, Ірина Любомирівна; Жара, А.Б.; Прохоровська, С.А.; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія Миколаївна; Шевчук, О.С.; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Шерстюк, Роман Петрович; Мельник, Лілія Миколаївна; Стойко, Ігор Іванович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Book29-лют-201629-лют-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Proceedings Book9-лис-201816-лис-2018Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівБереза, Юлія; Березівська, Надія; Біліца, Ірина; Бронецький, Віталій; Венгер, Юлія; Винник, Ірина; Данилишин, Олег; Демкович, Христина; Дідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Долгошеєв, Віталій; Дишлюк, Наталія; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Голда, Надія Михайлівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Подвірна, Тетяна Володимирівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Міщук, Оксана Іванівна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Сергій; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна
Article12-гру-201318-лис-2014Методи прогнозування фінансового стану підприємстваХимич, Ірина Григорівна; Khymych, I.G.
Learning Objectлют-201730-тра-2017Методичні вказівки для підготовки до складання екзамену з фаху за освітнім ступенем «Бакалавр» для студентів за напрямом підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит» денної та заочної форм навчанняПанухник, Олена Віталіївна; Винник, Тетяна Михайлівна; Константюк, Наталія Іванівна; Химич, Ірина Григорівна
Methodical recommendationsкві-201819-кві-2018Методичні вказівки для підготовки до складання екзамену з фаху для студентів денної форми навчання освітнього рівня «Бакалавр» за напрямом підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»Панухник, Олена Віталіївна; Маркович, Ірина Богданівна; Кудлак, Віталій Ярославович; Дячун, Ольга Дмитрівна; Химич, Ірина Григорівна