Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3077
Назва: Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємства
Інші назви: Краудсорсинг – современная финансово-маркетинговая стратегия предприятия
Crowdsourcing is modern finance and marketing enterprise strategy
Автори: Химич, Ірина Григорівна
Химич, Ирина Григоровна
Khymych, Iryna Grygorivna
Бібліографічний опис: Химич І. Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємства [Електронний ресурс] / Ірина Химич // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 1 (10). — С. 242-249. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14kihmsp.pdf.
Дата публікації: тра-2014
Видавництво: ТНТУ, АСУ
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 336
Теми: краудсорсинг
види краудсорсингу
маркетингова стратегія
фінансова стратегія
маркетингові стратегії ринкового лідера
людино-орієнтовані методи моделювання
контент
краудфандинг
crowdsourcing
crowdsourcing types
marketing strategy
financial strategy
market leader marketing strategies
person-oriented modeling techniques
content
crowdfounding
Серія/номер: Випуск 1 (10);
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність поняття краудсорсингу, як одного зі способів мобілізації людських ресурсів за допомогою інформаційних технологій з метою вирішення завдань, що стоять перед бізнесом, державою і суспільством в цілому. Досліджено основні види краудсорсингу, а саме: за сферою життя; за типом вирішення задач. Представлено поняття «краудсорсинг», як одного із інноваційних елементів фінансово-маркетингової стратегії підприємства: адже, правильне його застосування здатне значно скоротити витрати (як часові, так і матеріальні), а також знизити ризики і в результаті отримати якісне нове рішення. Подано приклади застосування даного методу провідними компаніями-лідерами на світовому ринку. Обґрунтовано основні переваги застосування краудсорсингу для компаній.
В статье рассмотрена сущность понятия краудсорсинга, как одного из способов мобилизации человеческих ресурсов с помощью информационных технологий в целях решения задач, стоящих перед бизнесом, государством и обществом в целом. Исследованы основные виды краудсорсинга, а именно: по сфере жизни; по типу решения задач. Представлены понятие «краудсорсинг» как одного из инновационных элементов финансово-маркетинговой стратегии предприятия: ведь, правильное его применение способно значительно сократить расходы (как временные, так и материальные), а также снизить риски и в результате получить качественно новое решение. Даны примеры применения данного метода ведущими компаниями-лидерами на мировом рынке. Обоснованы основные преимущества применения краудсорсинга для компаний.
The essence of crowdsourcing concept as one of the way of human resources mobilization with the help of information technologies, which aim is to solve business, government and society challenges, is described in the article. The basic types of crowdsourcing by the sphere of life and by the way of problem solving are researched. The concept of “crowdsourcing” as оne of the innovative elements of financial and marketing enterprise strategy is presented. This concept can be utilized significantly to reduce costs (both time and material) as well as reduce risks and as a result, to get qualitative new solution. The examples of how this method had being used by leading companies in the world market are shown. The basic benefits for the enterprise of crowdsourcing usage are established.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3077
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 1(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14kihmsp.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.