Перегляд зібрання за групою - Приналежності ТНТУ ім І. Пулюя

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201729-чер-2017Детермінанти емерджентних властивостей ланцюга поставки інвестиційних продуктівФалович, Володимир Андрійович; Wasielewski, Mirosław
Learning Object20178-чер-2017Методичний посібник для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та менеджментуШпилик, Світлана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsбер-20182-кві-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”Рожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations201723-лис-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations201723-лис-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Thesis Abstractгру-201827-гру-2018Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринкуКарпов, Олександр Васильович
Thesis Abstract20193-січ-2020Управління рекламною діяльністю підприємства кондитерської галузіБереза, Юлія Миколаївна; Bereza, Julia
Article201629-чер-2017Формування відповідального ланцюга поставок: стандартизація процесівФалович, Володимир Андрійович
Thesis Abstract20193-січ-2020Формування та розвиток стратегії брендингу для підприємства кондитерської галузіСеменюк, Андрій Іванович; Semeniuk, Andriy