Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49401
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorБревус, Галина Богданівна-
dc.contributor.advisorBrevus, Halyna-
dc.contributor.authorГерасимʼюк, Денис Ігорович-
dc.contributor.authorHerasymiuk, Denys Ihorovych-
dc.date.accessioned2025-07-02T13:39:30Z-
dc.date.available2025-07-02T13:39:30Z-
dc.date.issued2025-06-19-
dc.date.submitted2025-06-05-
dc.identifier.citationГерасим’юк Д. І. Проєктування UI/UX дизайну освітнього ресурсу для закладів вищої освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Г. Б. Бревус. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49401-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 19.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюяuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці концепту єдиного електронного освітнього ресурсу для вищої освіти. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано ландшафт сучасного електронного навчання. Висвітлено питання ефективності онлайн-освіти та її поширення в Україні. Розглянуто роль систем управління навчанням у цифровій освіті. Проаналізовано ключові LMS-платформи, такі як Google Classroom, Moodle, Blackboard та Canvas. В другому розділі кваліфікаційної роботи представлено методологію дослідження. Досліджено підходи до проєктування, орієнтовані на користувацький досвід. Подано опис програмного забезпечення Figma як інструменту для проєктування. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано етапи дослідження користувацького досвіду та створення концепту платформи. Проаналізовано ринок LMS, цільову аудиторію та конкурентні рішення. Проведено розробку інформаційної архітектури, каркасних схем та дизайну інтерфейсу платформи. Об’єкт дослідження: концепт єдиного електронного освітнього ресурсу для закладів вищої освіти. Предмет дослідження: процес проєктування освітнього ресурсу, що включає аналіз користувацького досвіду, розробку інформаційної архітектури та візуального концептуuk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the development of the concept of a single electronic educational resource for higher education. The first chapter of the qualification work describes the landscape of modern e-learning. The issues of the effectiveness of online education and its spread in Ukraine are highlighted. The role of learning management systems in digital education is considered. Key LMS platforms such as Google Classroom, Moodle, Blackboard, and Canvas are analyzed. The second chapter of the qualification work presents the research methodology. User-centered design approaches are explored. A description of Figma software as a design tool is given. The third chapter of the qualification work describes the stages of user experience research and the creation of the platform concept. The LMS market, target audience, and competitive solutions are analyzed. The development of information architecture, wireframes, and interface design of the platform was carried out. Object of research: the concept of a single electronic educational resource for higher education institutions. Subject of research: the process of designing an educational resource, including user experience analysis, development of information architecture and visual conceptuk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 8 РОЗДІЛ 1. Аналіз предметної області та постановка завдання. ВИВЧЕННЯ ЛАНДШАФТУ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ 10 1.1 Аналіз предметної області сучасного електронного навчання 10 1.2 Огляд ефективності електронного навчання 11 1.3 Вплив війни в Україні на зріст використання електронного навчання у країні 13 1.4 Цифрова освіта через електронне навчання та LMS 14 1.5 Порівняльний аналіз сучасних LMS 16 1.5.1 Google Classroom 16 1.5.2 Moodle 18 1.5.3 Blackboard LMS 20 1.5.4 Canvas LMS 21 РОЗДІЛ 2. Проектна частина. дослідження користувацього досвіду освітнього ресурсу для закладів вищої освіти 25 2.1 Дослідження взаємодії людини з комп'ютером, зосереджені на користувацькому досвіді (UX-дизайні) та дослідженні користувацького досвіду (UX-дослідженні) як основні вхідні дані 25 2.1.1 Цілі досліджень 27 2.1.2 Погляд на методологію та структуру дослідження 28 2.1.3 Методи збору даних 29 2.1.4 Методи обробки даних 30 2.1.5 Обмеження і валідність 32 2.2 Програмне забезпечення Figma 33 2.3 Дослідження ринку LMS 35 2.4 Дослідження аудиторії 37 2.5 Створення CJM 42 2.6 User maps – Мапування історій користувачів 46 2.7 Створення моделі Кано 48 2.8 Аудит конкурентів 51 РОЗДІЛ 3. Практична частина. Проєктування UI/UX дизайну освітнього ресурсу для закладів вищої освіти 54 3.1 Проєктування маршрутів користувачів 54 3.2 Проєктування Інформаційної архітектури платформи 57 3.3 Створення каркасних схем (вайрфреймів) 60 3.4 Проєктування UI дизайну інтерфейсу 61 3.5 Обговорення результатів досліджень 63 РОЗДІЛ 4. Безпека життєдіяльності, основи Охорони праці 65 4.1 Долікарська допомога при ураженні електричним струмом 65 4.2 Вимоги ергономіки до організації робочого місця оператора ПК, агрегату 67 Висновки 71 Перелік джерел 73 Додаткиuk_UA
dc.format.extent101-
dc.format.extent101-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject122uk_UA
dc.subjectкористувацький досвідuk_UA
dc.subjectінтерфейсuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectплатформаuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectмакетuk_UA
dc.subjectuser experienceuk_UA
dc.subjectinterfaceuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectplatformuk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjectlayoutuk_UA
dc.titleПроєктування UI/UX дизайну освітнього ресурсу для закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeDesigning the UI/UX of an Educational Resource for Higher Education Institutionsuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Герасимʼюк Денис Ігорович, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.04uk_UA
dc.relation.references1. Syngene Research. (2019). Global E‑Learning Market Analysis 2019 [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.researchandmarkets.com/reports/4769385/global-e-learning-market-analysis-2019 (дата звернення: 10.05.2025).uk_UA
dc.relation.references2. Downes S. E-learning 2.0 [Електронний ресурс] // eLearn Magazine. – 2005. – № 10. – Режим доступу до ресурсу: https://elearnmag.acm.org/featured.cfm?aid=1104968. (дата звернення: 10.05.2025).uk_UA
dc.relation.references3. Zippia. (2023, January 11). How Fast Is Technology Advancing? Growing, Evolving, And Accelerating At Exponential Rates [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.zippia.com/advice/how-fast-is-technology-advancing/ (дата звернення: 10.05.2025).uk_UA
dc.relation.references4. Journal of Applied and Advanced Research, 3(Suppl. 1), S33–S35. (2018). https://doi.org/10.21839/jaar.2018.v3S1.165.uk_UA
dc.relation.references5. Nguyen, T. (2015, June). The Effectiveness of Online Learning: Beyond “No Significant Difference” and Future Horizons. MERLOT Journal of Online Learning and Teaching, 11(2). Режим доступу до ресурсу: https://www.researchgate.net/profile/Tuan-Nguyen-186/publication/308171318_The_Effectiveness_of_Online_Learning_Beyond_No_Significant_Difference_and_Future_Horizons/links/57dc114608ae4e6f18469e8c/The-Effectiveness-of-Online-Learning-Beyond-No-Significant-Difference-and-Future-Horizons.pdf (дата звернення: 10.05.2025).uk_UA
dc.relation.references6. Київський міжнародний інститут соціології (КМІС). (2023). 63 % українців користуються державними електронними послугами. Число користувачів зростає третій рік поспіль [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=1184&page=4 (дата звернення: 10.05.2025).uk_UA
dc.relation.references7. Cansu, C. (2010). Open source learning management systems in distance learning. The Turkish Online Journal of Education Technology, 9(2), 175–184.uk_UA
dc.relation.references8. Balkaya S., Akkucuk U. Adoption and use of learning management systems in education: The role of playfulness and self management // Sustainability. – 2021. – Vol. 13, No. 1127. – Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/10.3390/su13031127. (дата звернення: 10.05.2025).uk_UA
dc.relation.references9. Palmer T., Bowman J. Design Tools Survey [Електронний ресурс] / UXtools. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://uxtools.co/survey/2022/. (дата звернення: 11.05.2025).uk_UA
dc.relation.references10. Galanek, J. D., Gierdowski, D. C., & Brooks, D. C. (2018, October). ECAR Study of Undergraduate Students and Information Technology [Доклад‑дослідження]. Louisville, CO: ECAR. Режим доступу до ресурсу: https://www.educause.edu/ecar/research-publications/ecar-study-of-undergraduate-students-and-information-technology/2018/introduction-and-key-findings.uk_UA
dc.relation.references11. Das P. E learning and the beauty of the standards (SCORM, AICC, xAPI, CMI5) [Електронний ресурс] / LinkedIn. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://www.linkedin.com/pulse/e-learning-beauty-standards-scorm-aicc-xapi-cmi5-puloma-das/. (дата звернення: 11.05.2025).uk_UA
dc.relation.references12. Martin J. Global LMS Market Trends [Електронний ресурс] / PlatCore. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://www.platcore.com/platcore-growth/2023-lms-market-trends/. (дата звернення: 11.05.2025).uk_UA
dc.relation.references13. Kaley A. Mapping user stories in agile [Електронний ресурс] / Nielsen Norman Group. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://www.nngroup.com/articles/user-story-mapping/. (дата звернення: 12.05.2025).uk_UA
dc.relation.references14. Nielsen J. 10 usability heuristics for user interface design [Електронний ресурс] / Nielsen Norman Group. – 2024. – Режим доступу до ресурсу: https://www.nngroup.com/articles/ten-usability-heuristics/. (дата звернення: 12.05.2025).uk_UA
dc.relation.references15. Cardello J. The difference between information architecture (IA) and navigation [Електронний ресурс] / Nielsen Norman Group. – 22.06.2014. – Режим доступу до ресурсу: https://www.nngroup.com/articles/ia-vs-navigation/. (дата звернення: 12.05.2025).uk_UA
dc.relation.references16. Вовк, Ю. Я., & Вовк, І. П. (2015). Охорона праці в галузі: Навчальний посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А.uk_UA
dc.relation.references17. Джигирей В. С. Безпека життєдіяльності : навч. посіб. – 3-тє вид. – Львів: Афіша, 2000. – 256 с.uk_UA
dc.relation.references18. Міністерство Ергономічні вимоги до організації робочих місць [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pidru4niki.com/14821111/bzhd/ergonomichni_vimogi_ organizatsiyi (дата звертання: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references19. Кобилянський О. В. Охорона праці в робітничій професії: навч посіб. / О. В. Кобилянський, В. В. Присяжнюк, В. В. Богачук. – Вінниця: ВНТУ, 2009. – 144 с.uk_UA
dc.relation.references20. Охорона праці в офісі. Вимоги до робочого місця офісного працівника [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://gc.ua/uk/oxorona-praci-v-ofisi- vimogi-do-robochogomiscya-ofisnogo-pracivnika/ (дата звертання: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references21. Лапін, В. М. (2007). Безпека життєдіяльності: Підручник. Київ: Знання.uk_UA
dc.relation.references22. Kharchenko, A., Bodnarchuk, I., & Yatcyshyn, V. (2014). The method for comparative evaluation of software architecture with accounting of trade-offs. American Journal of Information Systems, 2(1), 20–25.uk_UA
dc.relation.references23. Kharchenko, A., Raichev, I., Bodnarchuk, I., & Matsiuk, O. (2021). The Survey of Global Software Design Processes. 2021 IEEE 8th International Conference on Problems of Infocommunications, Science and Technology (PIC S&T), 291–294.uk_UA
dc.relation.references24. B An Optimal Trade-off Solution of the Software Architecture Choice Problem. (2016). Journal of Information and Computing Science, 11(4), 281–290.uk_UA
dc.relation.references25. Bodnarchuk, I., Skorenkyy, Y., Kramar, T., Duda, O., & Nykytyuk, V. (2022). Use of Analytical Hierarchy Process in Scenarios Design for a Digital Museum with XR components. Information Technologies and Teaching Aids Proceedings (ITTAP), 414–425.uk_UA
dc.relation.references26. Ihor, B., Oleksii, D., Aleksandr, K., Nataliia, K., Oleksandr, M., & Volodymyr, P. (2019). Multicriteria Choice of Software Architecture Using Dynamic Correction of Quality Attributes. Advances in Computer Science for Engineering and Education II. ICCSEEA 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, 938, 419–427.uk_UA
dc.relation.references27. Боднарчук, І., Харченко, О., Хоміцький, Б., & Шимчук, Г. (2019). Проектування архітектури програмних систем в проектах з гнучкими методами управління. Матеріали XXI Наукової Конференції Тернопільського Національного Технічного Університету імені Івана Пулюя, 46–48.uk_UA
dc.relation.references28. Nielsen J. UX Basics: Study Guide [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.nngroup.com/articles/ux-basics-study-guide/. – (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references29. Treder M. Beyond Wireframing: The Real‑Life UX Design Process [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.smashingmagazine.com/2012/08/beyond-wireframing-real-life-ux-design-process/. – (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references30. Halarewich D. Reducing Cognitive Overload for a Better User Experience [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.smashingmagazine.com/2016/09/reducing-cognitive-overload-for-a-better-user-experience/. – (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references31. Nielsen J. Usability Testing 101 [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.nngroup.com/articles/usability-testing-101/. – (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references32. Vit B. Information Architecture Basics: Structuring for Usability [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.smashingmagazine.com/2018/10/information-architecture-basics-usability/. – (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references33. Marcotte E. Responsive Web Design: What It Is and How to Use It [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.smashingmagazine.com/2011/01/guidelines-for-responsive-web-design/. – (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references34. Caldwell B. Accessibility Basics: Tips and Techniques [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.nngroup.com/articles/accessibility-basics/. – (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references35. Johnson J. Progressive Disclosure: Balancing Simplicity and Control [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://alistapart.com/article/progressive-disclosure/. – (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
2025_KRB_SNz-41_Herasymiuk_DI.pdf12,18 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools