Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГарматюк, Оксана Олегівна-
dc.contributor.authorВідлацька, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorVidlatska, Viktoriia-
dc.date.accessioned2025-07-01T17:25:01Z-
dc.date.available2025-07-01T17:25:01Z-
dc.date.issued2025-06-25-
dc.date.submitted2025-06-25-
dc.identifier.citationВідлацька В.О. Удосконалення управління виробничим потенціалом підприємства, на прикладі ТОВ «ЮСП Панель»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджемент / наук. кер. О.О. Гарматюк. Тернопіль : Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя, 2025. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49376-
dc.descriptionетою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних аспектів управління виробничим потенціалом підприємства. Методи дослідження – абстрактно-логічний; аналізу і синтезу; логічний; системного аналізу функцій управління; економіко-статичний, табличний. Розроблено пропозиції щодо управління виробничим потенціалом підприємства ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ», а саме обґрунтовано проєктні рішення щодо встановлення додаткової промислової лінії KAM SPL-2 Advance для збільшення виробництва сендвіч-панелей, а також впровадження рекламної кампанії. Результати впроваджено у діяльність ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ».uk_UA
dc.descriptionThe Aim of the Work is to substantiate the theoretical and applied aspects of managing the production potential of enterprise. The Methods of Investigation are abstract and logical; analysis and synthesis; logical; system analysis of administration functions; economic-static, tabular. Proposals have been developed for managing the production potential of the LLC «USP PANEL» namely project solutions for installing an additional KAM SPL-2 Advance industrial line to increase the production of sandwich panels, as well as implementing an advertising campaign, have been substantiated. The results are implemented in the activities of «USP PANEL».uk_UA
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – процес управління виробничим потенціалом ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ».. Предмет дослідження – теоретико-прикладні засади управління виробничим потенціалом ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ». Метою роботи –_є обґрунтування теоретико-прикладних аспектів управління виробничим потенціалом підприємства. Методи дослідження: абстрактно-логічний; аналізу і синтезу; логічний; системного аналізу функцій управління; економіко-статичний, табличний. Розроблено пропозиції щодо управління виробничим потенціалом підприємства ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ», а саме обґрунтовано проєктні рішення щодо встановлення додаткової промислової лінії KAM SPL-2 Advance для збільшення виробництва сендвіч-панелей, а також впровадження рекламної кампанії.uk_UA
dc.description.abstractThe object of investigation is the process of managing the production potential of LLC «USP PANEL». The subject of investigation is the theoretical and applied principles of managing the production potential of LLC «USP PANEL». The aim of the work is to substantiate the theoretical and applied aspects of managing the production potential of enterprise. The Methods of Investigation are abstract and logical; analysis and synthesis; logical; system analysis of administration functions; economic-static, tabular. Proposals have been developed for managing the production potential of the LLC «USP PANEL» namely project solutions for installing an additional KAM SPL-2 Advance industrial line to increase the production of sandwich panels, as well as implementing an advertising campaign, have been substantiated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ КОНТЕКСТИ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Концептуальні засади виробничого потенціалу підприємства 1.2 Основні елементи управління виробничим потенціалом підприємства 1.3 Сучасні аспекти формування виробничого потенціалу підприємства РОЗДІЛ 2 КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» 2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» 2.2 Оцінювання фінансово-виробничого потенціалу досліджуваного заводу із використанням програми ЕОМ РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» 3.1 Встановлення додаткової промислової лінії як ефективний вектор удосконалення управління виробничим потенціалом досліджуваного товариства 3.2 Впровадження рекламної кампанії ТОВ «ЮСП ПАНЕЛЬ» як орієнтир зміцнення виробничого потенціалу РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Організація безпечної роботи електроустановок 4.2 Менеджмент безпекиuk_UA
dc.format.extent67-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectвиробничий потенціалuk_UA
dc.subjectуправління виробничим потенціаломuk_UA
dc.subjectформування виробничого потенціалуuk_UA
dc.subjectелементи виробничого потенціалуuk_UA
dc.subjectфактори впливуuk_UA
dc.subjectproduction potentialuk_UA
dc.subjectproduction potential managementuk_UA
dc.subjectproduction potential formationuk_UA
dc.subjectelements of production potentialuk_UA
dc.subjectinfluencing factorsuk_UA
dc.titleУдосконалення управління виробничим потенціалом підприємства, на прикладі ТОВ “ЮСП ПАНЕЛЬ”uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of enterprise production potential management: LLC "YuSP Panel" as a case studyuk_UA
dc.rights.holder"© Відлацька Вікторія Олександрівна, 2025"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberШерстюк, Роман Петрович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc330.3uk_UA
dc.relation.references1. Ажаман І.А., Жидков О.І. Теоретичне обґрунтування сутності та властивостей виробничого потенціалу підприємства. Економіка та держава. 2021. No2. С. 22-26.uk_UA
dc.relation.references2. Ажаман І.А., Жидков О.І. Методичні підходи до оцінювання рівня розвитку виробничого потенціалу підприємства. Ефективна економіка. 2022. No 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7028uk_UA
dc.relation.references3. Васійчук В. О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник. Львів. 2015. 384 с.uk_UA
dc.relation.references4. Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу. Маркетинг в Україні. 2020. No 2. С. 42-43.uk_UA
dc.relation.references5. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера. Стрий: «Просвіта». 2013. 139 с.uk_UA
dc.relation.references6. Гарматюк О.О., Ріпка О. М., Ферльовський В.В. Можливості забезпечення використання виробничого потенціалу сучасними підприємствами в Україні. Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті поч. проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка, м. Тернопіль, 23 березня 2018 року. ТНТУ, 2018. С. 25-26.uk_UA
dc.relation.references7. Гарматюк О.О., Кріль Ю.А. Вплив новітніх технологій на економіку. Актуальні задачі сучасних технологій: зб. тез доп. ІX Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів, м. Тернопіль, 25-26 листопада 2020 року: ТНТУ, 2020. Том 2. (Економічні та соціальні аспекти нових технологій). С. 170-171.uk_UA
dc.relation.references8. Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. Львів: Укр.-амер. Фонд «Сейбр-світло». 2018. 270 с.uk_UA
dc.relation.references9. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику у виробничій системі оцінки небезпек. Науковий вісник України. 2023. Вип. 24.3. С. 64-70.uk_UA
dc.relation.references10. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с.uk_UA
dc.relation.references11. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання – Прес. 2015. 335 с.uk_UA
dc.relation.references12. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с.uk_UA
dc.relation.references13.Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2023. No10 (36). С. 195-198.uk_UA
dc.relation.references14. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету «Львівська політехніка». 2020. No472. С. 55-61.uk_UA
dc.relation.references15. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів виробничого управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. 2023. No 15. С. 82-87.uk_UA
dc.relation.references16.Заремба В. П. Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств. Агросвіт : наук. журнал. 2018. No 14. С. 47-50.uk_UA
dc.relation.references17. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с.uk_UA
dc.relation.references18. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». 2015. 472 с.uk_UA
dc.relation.references19. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет- просторі України. Маркетинг в Україні. 2021. No6. С. 14-16.uk_UA
dc.relation.references20. Окландер М. А. Логістична система підприємства. О.: «Астропринт». 2014. 309 с.uk_UA
dc.relation.references21. Отенко І.В. Аналіз та оцінка виробничого потенціалу підприємства. Наук. Вид. Харків: Вид. ХНЕУ. 2017. 348 с.uk_UA
dc.relation.references22. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2020. 392 c.uk_UA
dc.relation.references23. Левчено О. Охорона праці та цивільний захист : підручник. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2019. 420 с.uk_UA
dc.relation.references24.Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства. Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. 2022. Т. 3, No 3 (48). С. 72-80.uk_UA
dc.relation.references25. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с.uk_UA
dc.relation.references26. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2022. No552. C. 127- 132.uk_UA
dc.relation.references27. Краснокутська Н.С. Виробничий потенціал підприємства, формування та оцінка: навч. посібник. К.: Центр навчальної літератури. 2017. 352 с.uk_UA
dc.relation.references28. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні. Економічний простір. 2020. No64. С. 126-131.uk_UA
dc.relation.references29.Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Економіччний вісник. Луцьк. 2019. No3 (43). С. 99-107.uk_UA
dc.relation.references30. Федонін О.С. Виробничий потенціал підприємства: формування та оцінка: навч. посібник. Федонін О.С., Рєпіна І.М., Олексик О.І. К.: КНЕУ. 2004. 316 с.uk_UA
dc.identifier.citationenVidlatska, V.O. Improvement of Enterprise Production Potential Management, Using the Example of USP Panel LLC: Bachelor's Qualification Work: Spec. 073 - Management / Research Advisor O.O. Garmatiuk. Ternopil: Ternopil Ivan Pul'i National Technical University, 2025. 67 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Відлацька В.О..pdf37,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська_довідка_Відлацька В.О..pdf211,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора