Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49359

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПавліковська, І. К.
dc.contributor.advisorPavlikovska, I.
dc.contributor.authorДжала, Н.
dc.contributor.authorDzhala, N.
dc.coverage.temporal24-25 квітня 2025 року
dc.coverage.temporalApril 24–25, 2025
dc.date.accessioned2025-07-01T14:55:03Z-
dc.date.available2025-07-01T14:55:03Z-
dc.date.created2025-04-24
dc.date.issued2025-04-24
dc.identifier.citationДжала Н. Генеративний ШІ в рекламі як підвищення ефективності бізнесу / Джала Н. // Матеріали Ⅷ Міжнародної студентської конференції „Природничі та гуманітарні науки“, 24-25 квітня 2025 року. — Т. : ТНТУ, 2025. — С. 152–153. — (Інформаційні технології).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49359-
dc.format.extent152-153
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2025
dc.relation.ispartofProceedings of the 8th International Student Scientific and Technical Conference “Natural and Humanitarian Sciences. Current Issues”, 2025
dc.relation.urihttps://speka.media/zrostannya-roli-generativnogo-si-v-reklami-nova-era-kreativu-vzdz5e
dc.relation.urihttps://thedigital.gov.ua/news/yak-vikoristovuvati-shi-u-reklami-ta-marketingu-rekomendatsii-dlya-kreativnikiv-i-biznesiv
dc.relation.urihttps://termin.in.ua/heneratyvnyy-shi/
dc.subjectштучний інтелект
dc.subjectгенеративний ШІ
dc.subjectбізнес
dc.subjectреклама
dc.subjectartificial intelligence
dc.subjectgenerative AI
dc.subjectbusiness
dc.subjectadvertising
dc.titleГенеративний ШІ в рекламі як підвищення ефективності бізнесу
dc.title.alternativeGenerative ai in advertising as a way to increase business efficiency
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc004.4
dc.relation.references1. Зростання ролі генеративного ШІ в рекламі: нова ера креативу. URL: https://speka.media/zrostannya-roli-generativnogo-si-v-reklami-nova-era-kreativu-vzdz5e
dc.relation.references2. Як використовувати ШІ у рекламі та маркетингу: рекомендації для креативників і бізнесів | Міністерство цифрової трансформації. URL: https://thedigital.gov.ua/news/yak-vikoristovuvati-shi-u-reklami-ta-marketingu-rekomendatsii-dlya-kreativnikiv-i-biznesiv
dc.relation.references3. Генеративний ШІ — це що таке, визначення, види, як працює. URL: https://termin.in.ua/heneratyvnyy-shi/
dc.relation.referencesen1. Zrostannia roli heneratyvnoho ShI v reklami: nova era kreatyvu. URL: https://speka.media/zrostannya-roli-generativnogo-si-v-reklami-nova-era-kreativu-vzdz5e
dc.relation.referencesen2. Yak vykorystovuvaty ShI u reklami ta marketynhu: rekomendatsii dlia kreatyvnykiv i biznesiv | Ministerstvo tsyfrovoi transformatsii. URL: https://thedigital.gov.ua/news/yak-vikoristovuvati-shi-u-reklami-ta-marketingu-rekomendatsii-dlya-kreativnikiv-i-biznesiv
dc.relation.referencesen3. Heneratyvnyi ShI - tse shcho take, vyznachennia, vydy, yak pratsiuie. URL: https://termin.in.ua/heneratyvnyy-shi/
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.spage152
dc.citation.epage153
dc.citation.conferenceⅧ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.identifier.citation2015Джала Н. Генеративний ШІ в рекламі як підвищення ефективності бізнесу // Матеріали Ⅷ Міжнародної студентської конференції „Природничі та гуманітарні науки“, Тернопіль, 24-25 квітня 2025 року. 2025. С. 152–153.
dc.identifier.citationenAPADzhala, N. (2025). Heneratyvnyi ShI v reklami yak pidvyshchennia efektyvnosti biznesu [Generative ai in advertising as a way to increase business efficiency]. Proceedings of the 8th International Student Scientific and Technical Conference “Natural and Humanitarian Sciences. Current Issues”, April 24–25, 2025, Ternopil, 152-153. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGODzhala N. (2025) Heneratyvnyi ShI v reklami yak pidvyshchennia efektyvnosti biznesu [Generative ai in advertising as a way to increase business efficiency]. Proceedings of the 8th International Student Scientific and Technical Conference “Natural and Humanitarian Sciences. Current Issues” (Tern., April 24–25, 2025), pp. 152-153 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2025)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.