กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49115
ระเบียนเมทาดาทาแบบเต็ม
ฟิลด์ DC ค่าภาษา
dc.contributor.advisorРедьква, Оксана Зіновіївна-
dc.contributor.advisorRedkva, Oksana-
dc.contributor.authorСавків, Юлія Русланівна-
dc.contributor.authorSavkiv, Yuliia-
dc.date.accessioned2025-06-29T18:34:58Z-
dc.date.available2025-06-29T18:34:58Z-
dc.date.issued2025-06-18-
dc.date.submitted2025-06-10-
dc.identifier.citationСавків Ю.Р. Розробка та обґрунтування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки, на прикладі ТОВ «АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О.З. Редьква. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 70 с.uk_UA
dc.identifier.citationSavkiv Y. Development and justification of a strategy for enterprise expansion into foreign markets: LLC «TOM peanut butter» as a case study: work for a bachelor’s degree: spec. 073 – management / scientific supervisor O. Redkva. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 70 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49115-
dc.description.abstractПредмет дослідження – розробка та обґрунтування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Об’єкт дослідження – стратегічні варіанти зовнішньої експансії. Мета роботи – дослідження особливостей розробки та обґрунтування стратегії виходу ТОВ «АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ» на зовнішні ринки. Методи дослідження: структурно-логічний аналіз, порівняльний аналіз, горизонтальний і вертикальний фінансовий аналіз, узагальнення, вивчення, системний, графічний тощо. У роботі проведено аналіз маркетингової та управлінської діяльності, а також запропоновано конкретні варіанти розробки стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Результати проведеного дослідження рекомендовані для впровадження в діяльність ТОВ «АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation is development and substantiation of the strategy of enterprise entry into foreign markets. The object of investigation is strategic options for external expansion. The aim of the work is to investigate the peculiarities of developing and substantiating the strategy of entering foreign markets by LLC «TOM peanut butter». The methods of investigation structural and logical analysis, comparative analysis, horizontal and vertical financial analysis, generalization, study, systemic, graphical, etc. The paper analyzes marketing and management activities, as well as proposes specific options for developing a strategy for the enterprise to enter foreign markets. The results of the study are recommended for implementation in the activities of LLC «TOM peanut butter».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП……7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ……9 1.1 Типи, суть та значення стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки……9 1.2 Особливості розробки та обґрунтування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок……17 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ»……..24 2.1 Аналіз управлінської та організаційно-виробничої діяльності підприємства……24 2.2 Аналіз елементів загальної стратегії ведення діяльності підприємства: маркетингова стратегія та фінансові показники……30 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВИХОДУ ТОВ «АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ» НА ЗОВНІШНІ РИНКИ……39 3.1 Розробка стратегії виходу ТОВ «АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ» на зовнішні ринки……..39 3.2 Обґрунтування заходів щодо реалізації стратегії виходу досліджуваного підприємства на міжнародні ринки….44 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ….58 4.1 Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт досліджуваного виробництва……58 4.2 Ризик як кількісна оцінка небезпек в сфері охорони праці на ТОВ «АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ»……60 ВИСНОВКИ……64 БІБЛІОГРАФІЯ……66uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectсегмент ринкуuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectforeign marketuk_UA
dc.subjectmarket segmentuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleРозробка та обґрунтування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки, на прикладі ТОВ «АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ»uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and justification of a strategy for enterprise expansion into foreign markets: LLC «TOM peanut butter» as a case studyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Савків Юлія Русланівна , 2025"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.committeeMemberSherstiuk, Roman-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.referencesШуміло О. С., Заіка О. В., Гарбузов О. С. Вибір стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки. Бізнес Інформ № 12. 2022. URL: https://mail.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2022-12_0-pages45_50.pdfuk_UA
dc.relation.referencesШталь Т. В., Козуб В. О., Нахметов А. Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес Інформ. 2018. № 1. С. 345-351.uk_UA
dc.relation.referencesЛіпич Л.Г., Фатенок-Ткачук А.О. Стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки. Опубліковано в журналі Економіка та держава, 2021, №10. С. 44-48.uk_UA
dc.relation.referencesInternational Marketing: Strategies to gain a competitive edge. URL: https://www.shopify.com/blog/international-marketinguk_UA
dc.relation.referencesПедан М.Л. Основи стратегічного маркетингу зовнішньоекономічноі діяльності промислових підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 2. С. 192-195.uk_UA
dc.relation.referencesКрасовська О.Ю. Основи формування міжнародного маркетингу у підприємницькій діяльності вітчизняних фірм на зовнішніх ринках. Наукові праці МАУП. 2021. Nº4(63). C. 54-59. URL: https://journals.maup.com.ua/index.php/economics/article/view/1208uk_UA
dc.relation.referencesНудьга А. В., Манаєнко І. М. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств України в умовах цифрової трансформації бізнесу. Опубліковано в збірнику наукових праць Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 2024. URL: https://confmanagement-proc.kpi.ua/article/view/303765uk_UA
dc.relation.referencesЗяйлик М.Ф. «Міжнародний менеджмент» Тема 1: Міжнародний бізнес і міжнародний менеджмент. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (м. Тернопіль, 30 травня 2015 р.) URL: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=109632uk_UA
dc.relation.referencesPwC (2020). 10 Principles of Strategy through Execution. PricewaterhouseCoopers. (Дані щодо ефективності реалізації міжнародних стратегій та коефіцієнтів успіху компаній). URL: https://www.strategybusiness.com/article/10-Principles-of-Strategy-through-Executionuk_UA
dc.relation.referencesЯк сформувати стратегію виходу на новий ринок: інструменти для дослідження конкурентів і споживачів URL: https://blog.youcontrol.market/iaksformuvati-stratieghiiu-vikhodu-na-novii-rinok-instrumienti-dlia-doslidzhienniakonkurientiv-i-spozhivachiv/uk_UA
dc.relation.referencesПояснювальна записка до проекту Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". URL: https://ips.ligazakon.net/document/view/gh3lm00a?ed=2016_05_13uk_UA
dc.relation.referencesProlviv.com. (2019). Як двоє львів’ян створили мільйонне виробництво арахісової пасти. https://prolviv.com/blog/2019/09/10/iak-dvoie-lviv-ian-stvorylymilionne-vyrobnytstvo-arakhisovoi-pasty/uk_UA
dc.relation.referencesForbes.ua. (2024). Забагато масла: Історія бренду арахісової пасти «ТОМ». https://forbes.ua/business/zabagato-masla-lvivski-pidpriemtsi-desyat-rokivprivchali-ukraintsiv-isti-suto-amerikanskiy-produkt-rezultat-100-mln-grn-vitorguistoriya-brendu-tom-13012024-18206uk_UA
dc.relation.referencesAIN.UA. (2023). «Нам було по 23, використовували кавомолку»: велика історія бренду арахісової пасти «ТОМ». https://ain.ua/2023/02/13/istoriya-brenduarahisovyj-past-tom/uk_UA
dc.relation.referencesInvestory/news Виробник арахісової пасти ―ТОМ‖ інвестував у новий завод 5 млн грн/ (29 Січня 2019). URL: https://investory.news/virobnik-araxisovoipasti-tom-investuvav-u-novij-zavod-5-mln-grn/uk_UA
dc.relation.referencesClarity Project ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ". URL: 43102909 - ТОВ "АРАХІСОВА ПАСТА ТОМ" - Основна інформація - Clarity Projectuk_UA
dc.relation.referencesГребельник О. П. Основи зовнішньоекономічної діяльності: підручник О. П. Гребельник. К.: ЦУЛ, 2008. С. 286.uk_UA
dc.relation.referencesЗакрижевська І.В., Полозова В.М. Особливості виходу фірми на міжнародні ринки. Вісник Хмельницького національного університету 2021, № 6, Том 2. С. 211-215uk_UA
dc.relation.referencesДП "Прозорро" Екологічне маркування I типу та публічні закупівлі (22.06.2021 ) URL: https://infobox.prozorro.org/articles/ekologichne-markuvannya-itipu-ta-publichni-zakupivliuk_UA
dc.relation.referencesДержавна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Сертифікати на експорт з України URL: https://dpss.gov.ua/mizhnarodne-spivrobitnictv/veterinariya-tabezpechnist/sertifikati-na-eksport-z-ukrayiniuk_UA
dc.relation.referencesГосподарський кодекс України Ст. 377 ГКУ від 16.01.2003 № 436-IVuk_UA
dc.relation.referencesExport marketing: standardisation vs. adaptation/ Kompass Blog. 2021. URL: https://www.solutions.kompass.com/blog/export-marketing-standardisation-vsadaptationuk_UA
dc.relation.referencesЗакон України «Про охорону праці» : Закон України від 14.10.1992 № 2694-XII // Відомості Верховної Ради України. 1992. № 49. С. 668.uk_UA
dc.relation.referencesEuropean Agency for Safety and Health at Work. Healthy Workplaces Campaign – Lighten the Load. URL: https://osha.europa.euuk_UA
dc.relation.referencesЗакон України «Про охорону праці» № 2694-XII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Textuk_UA
dc.relation.referencesолтавський обласний центр зайнятості. Оцінка ризиків на робочих місцях. URL: https://pol.dcz.gov.ua/novyna/ocinka-ryzykiv-na-robochyh-miscyahuk_UA
dc.relation.referencesОфіційний веб-сайт: Арахісова паста Том. URL: https://maslotom.com/?srsltid=AfmBOooonlhxjaRtrambiVk6wY1saj3s26rbWFCbQBw_lbwM5iMsZKSuk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н., Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / 69 за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 7-8. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873.uk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль: ТНТУ, 2023. С.52-53. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006.uk_UA
dc.relation.referencesРедьква О. З., Щербан О.Я., Гевко В.Л., Михайлишин Л.І. Основні стратегічні вектори управління підприємствами мережевих структур у фокусі викликів нової економіки. Інноваційні технології у розвитку сучасного суспільства: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції університету. (м. Львів 8 жовтня 2020р.). Львів, 2020. С. 114-117.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:073 — Менеджмент (бакалаври)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
КРБ_Савків.pdf1 MBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ