Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗавідна, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.advisorZavidna, Liudmyla-
dc.contributor.authorСтоцька, Софія-Іванна Ярославівна-
dc.contributor.authorStotska, Sofia-Ivanna-
dc.date.accessioned2025-06-26T16:05:22Z-
dc.date.available2025-06-26T16:05:22Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationСтоцька С.-І.Я. Формування маркетингової стратегії розвитку готелю в умовах війни (на прикладі ТОВ ГК «Жорж») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Д. Завідна. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49067-
dc.description.abstractСтоцька С-І.Я. Формування маркетингової стратегії розвитку готелю в умовах війни (на прикладі ТОВ ГК «Жорж») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2025. У роботі здійснено комплексне дослідження теоретичних та практичних аспектів формування ефективної маркетингової стратегії розвитку готельного підприємства в умовах воєнного стану (на прикладі ТОВ ГК «Готель Жорж», що функціонує на ринку туристично-готельних послуг у місті Львів). У даному контексті розкрито вплив воєнних дій на готельну галузь, визначено ключові загрози та виклики, з якими стикаються підприємства сфери гостинності у кризових умовах. Здійснено аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища готелю, проведено SWOT-аналіз і позиціонування підприємства на ринку, що дозволило сформулювати стратегічні цілі та напрями маркетингової діяльності, з урахуванням сучасних викликів, обмежень і змін у поведінці споживачів. Досліджено фінансово-економічний стан підприємства, його маркетингову діяльність та рівень конкурентоспроможності. Надана оцінка результативності управління фінансовою стабільністю підприємства ТОВ ГК «Жорж». Особливу увагу приділено впровадженню цифрових маркетингових інструментів, CRM-систем, таргетованої реклами в соціальних мережах та розвитку партнерських програм. Розроблено комплексну модель маркетингової стратегії, що включає: визначення цільових сегментів, формування унікальної торгової пропозиції , оновлення візуальної ідентичності бренду, заходи з підвищення лояльності клієнтів та рекомендації щодо адаптації ціноутворення. Запропоновано сценарії адаптації до надзвичайних ситуацій, включаючи диверсифікацію послуг, орієнтацію на внутрішній туризм, підтримку локальних ініціатив та формування репутації соціально відповідального бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractStotska S-I.Y. Developing a Marketing Strategy for Hotel Growth During Wartime (LLC GC "George" as a case of study). Research on the receipt of bachelor degree educational level on speciality 241 “Hotel and restaurant business”. Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. Ternopil, 2025. The study presents a comprehensive analysis of the theoretical and practical aspects of forming an effective marketing strategy for the development of a hotel enterprise under martial law (based on the example of LLC GC “Hotel George”, operating in the tourism and hospitality market in Lviv). In this context, the impact of military actions on the hotel industry is revealed, and key threats and challenges faced by hospitality enterprises in crisis conditions are identified. An analysis of the internal and external environment of the hotel was conducted, including a SWOT analysis and market positioning, which allowed the formulation of strategic goals and directions of marketing activity, taking into account current challenges, constraints, and changes in consumer behavior. The financial and economic state of the enterprise, its marketing activities, and competitiveness level were examined. An assessment of the effectiveness of financial stability management at LLC GC “George” was provided. Particular attention was paid to the implementation of digital marketing tools, CRM systems, targeted advertising on social media, and the development of partnership programs. A comprehensive marketing strategy model was developed, which includes: the identification of target segments, formulation of a unique selling proposition, brand visual identity update, customer loyalty improvement measures, and recommendations for pricing adaptation. Scenarios for adaptation to emergency situations were proposed, including service diversification, focus on domestic tourism, support for local initiatives, and building a reputation as a socially responsible business.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСІ 10 1.1. Сутність, класифікація, та особливості маркетингових стратегій 10 1.2. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової стратегії розвитку 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ ТОВ ГК «Жорж» 23 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готелю ТОВ ГК «Жорж» 23 2.2. Діагностика впливу зовнішнього середовища на формування маркетингової стратегії 27 2.3. Маркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства ТОВ ГК «Жорж» 42 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЮ В УМОВАХ ВІЙНИ 50 3.1. Оптимізація комунікаційної політики підприємства для підвищення клієнтської лояльності 50 3.2. Розробка адаптивної маркетингової стратегії для підприємства ТОВ ГК «Жорж» 57 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 69 4.1. Система управління охороною праці підприємства готельного бізнесу 69 4.2. Організація системи безпеки ТОВ ГК «Жорж» під час війни 75 ВИСНОВКИ 80 БІБЛІОГРАФІЯ 86 ДОДАТКИ 92uk_UA
dc.format.extent1-92-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectуправління в умовах кризиuk_UA
dc.subjectадаптивне управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.subjecthotel industryuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcrisis managementuk_UA
dc.subjectadaptive managementuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії розвитку готелю в умовах війни (на прикладі ТОВ ГК «Жорж»)uk_UA
dc.title.alternativeDeveloping a Marketing Strategy for Hotel Growth During Wartime (LLC GC "George" as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Стоцька С.-І.Я., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.8:640.4uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України: Закон України № 436-IV від 16.01.2003 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Textuk_UA
dc.relation.references2. Білецька І.М. Інноваційні технології в готельному господарстві: теорія та практика. Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2021. 284 с.uk_UA
dc.relation.references3. Бойчук І.В., Дмитрів А.Я. Маркетинг готельного бізнесу. Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2019. 232 с.uk_UA
dc.relation.references4. Галасюк С.С., Нездоймінов С.Г. Організація готельного господарства. Одеса : Астропринт, 2020. 204 с.uk_UA
dc.relation.references5. Гарбар Ж.В., Гонтарук Я.В. Маркетингові інновації в індустрії гостинності України. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. № 5. С. 36–44.uk_UA
dc.relation.references6. Гірняк Л.І., Глагола В.А. Сучасний стан, перспективи та тенденції розвитку готельного господарства Львівської області. Інфраструктура ринку. 2018. Вип. 25. С. 213-221.uk_UA
dc.relation.references7. Гуслєв А.П. Стратегічне управління готельним підприємством в умовах конкуренції. Економіка та суспільство. 2020. Вип. 21. С. 158-164. URL: http://economyandsociety.in.ua/journals/21_ukr/22.pdf.uk_UA
dc.relation.references8. Давидова О.Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві. Харків : ХДУХТ, 2019. 342 с.uk_UA
dc.relation.references9. Дишкантюк О.В. Формування інфраструктурного забезпечення розвитку індустрії гостинності. Економіка та суспільство. 2019. Вип. 20. С. 273-280. URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/20_ukr/37.pdfuk_UA
dc.relation.references10. ДСТУ ISO 9000:2015. Системи управління якістю. Основні положення та словник. URL: https://m.tntu.edu.ua/storage/pages/00000651/dstu9000-2015_osnovni_pol.slovnyk.pdfuk_UA
dc.relation.references11. Завідна Л. Д. Стратегія повоєнного відновлення індустрії гостинності та туризму України. Актуальні питання економічних наук, 2024. Випуск 5. С. 1-17. URL: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/100 DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14532851uk_UA
dc.relation.references12. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с. DOI: 10.31617/m.knute.2017-1348 URL: https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/3f53da674f3e1be843adfa7370d626b1.pdfuk_UA
dc.relation.references13. Завідна Л.Д., Шевчук Н.С. Модель управління якістю готельних послуг. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher. Chicago, USA, 2023. Pp. 927-932. URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-science-and-education-7-9-12-2023-chikago-ssha-arhiv/uk_UA
dc.relation.references14. Завідна Л.Д. Шляхи подолання фінансової кризи в умовах сучасних загроз. Інноваційне підприємництво та торгівля: сучасний стан та перспективи розвитку: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції Том 1 (м. Херсон - Кропивницький, 23.05.2023р.). Херсонський державний аграрно-економічний університет, 2023. С.16-20. URL: https://www.researchgate.net/publication/374449364_article_1#fullTextFileContentuk_UA
dc.relation.references15. Завідна Л. Д. Стратегія оптимізації витрат підприємства готельного бізнесу в умовах війни. Соціальний розвиток: економіко-правові проблеми, 2025. Випуск 6. С. 1-9. DOI: https://doi.org/10.70651/3083-6018/2025.6.03 URL: https://www.eu-scientists.com/index.php/sdel/article/view/266uk_UA
dc.relation.references16. Завідна Л.Д. Концепція управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства. Економічний простір: Збірник наукових праць. Дніпро: ПДАБА, 2020. № 153. С. 51–55. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/153-9uk_UA
dc.relation.references17. Завідна Л.Д. Формування стратегії розвитку підприємства готельного господарства. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2020. Вип. 1 (57). С. 120-125. DOI: https://doi.org/10.32847/business-navigator.57-21uk_UA
dc.relation.references18. Завідна Л.Д. Конкурентні позиції підприємства на ринку готельних послуг. Міжнародне періодичне наукове видання: Науковий погляд у майбутнє. 2020. Вип.17. Том 2. Одеса: Купрієнко С.В., С. 38–44. DOI: https://doi.org/10.30888/2415-7538.2020-17-02-030uk_UA
dc.relation.references19. Завідна Л.Д., Барна М.Ю. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на ринку готельних послуг. Збірник наукових праць «Проблеми системного підходу в економіці», Національний авіаційний університет. 2019. Вип. 1 (69). Част. 1. С. 151-156. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-1-46uk_UA
dc.relation.references20. Завідна Л.Д, Бойко В.О., Колеснiкова К.С. Сучасна парадигма управління стратегічним розвитком підприємства. Strategic Management: Global Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland: Publishing House «Baltija Publishing», 2019. Р. 544–564. URI: http://hdl.handle.net/123456789/3388uk_UA
dc.relation.references21. Завідна Л.Д. Стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери готельних послуг. Проблеми Економіки. 2018. №1 (35). С. 187–193. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2018-1_0-pages-187_193.pdfuk_UA
dc.relation.references22. Капліна А.С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2018. № 2(88). С. 132-136.uk_UA
dc.relation.references23. Корж Н.В., Онищук Н.В. Вплив глобалізаційних процесів у туризмі на формування стратегічних альянсів у готельному бізнесі. Бізнес Інформ. 2019. №3. С. 266-271.uk_UA
dc.relation.references24. Косенко В.О. Формування маркетингової системи готельних послуг. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 52. С. 121-125.uk_UA
dc.relation.references25. Кравчук Н.М., Тімофєєва К.О. Сучасні тренди розвитку готельного господарства в Україні. Економіка та держава. 2021. №6. С. 72-76. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/6_2021/13.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Мендела І.Я., Мендела Є.М. Маркетингові інновації в готельному бізнесі. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2022. № 4. С. 21–25.uk_UA
dc.relation.references27. Мельниченко С.В., Магалецький А.В. Маркетингова політика в готельному бізнесі. Київ : КНТЕУ, 2017. 344 с.uk_UA
dc.relation.references28. Офіційний сайт ТОВ ГК «Жорж». URL: https://georgehotel.com.ua/ua/index.htmluk_UA
dc.relation.references29. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: https://www.ukrstat.gov.uauk_UA
dc.relation.references30. Портер Майкл Е П Стратегія конкуренції /Пер з англ.-К.Основи.1998. 390 с.uk_UA
dc.relation.references31. Полтавська О.В., Поплавська А.В. Забезпечення ефективності управління якістю готельних послуг. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 20. С. 37-41.uk_UA
dc.relation.references32. Романова А.А. Управління конкурентоспроможністю готельних підприємств. Економіка та держава. 2018. № 11. С. 82-86.uk_UA
dc.relation.references33. Сидоренко І.О. Стратегічні напрями розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в регіонах. Економіка та суспільство. 2020. Вип. 22. С. 111-117. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/71uk_UA
dc.relation.references34. Стоцька С. Я., Завідна Л. Д., Якість обслуговування - ключ до успіху готельного бізнесу. Матеріали Ⅻ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, акад. НАН М. Г. Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, Тернопіль, 11 жовтня 2024 року. 2024. С. 100–101. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46603uk_UA
dc.relation.references35. Стоцька С.-І. Я., Завідна Л. Д. Інноваційні рішення для формування маркетингової стратегії розвитку готельного бізнесу. Тренди гастрономії: від харчових технологій до ресторанних інновацій. Виклики та можливості. Матеріали V Всеукр. наук.-практ. конференції. Тернопіль, Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі», 2025. С. 32-34.uk_UA
dc.relation.references36. Шикіна О.В., Гончаренко Я.Є. Тенденції розвитку готельної індустрії України. Інфраструктура ринку. 2018. Вип. 26. С. 381-387. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/26_2018_ukr/61.pdf.uk_UA
dc.relation.references37. Barrows C.W., Powers T., Reynolds D. Introduction to the Hospitality Industry. 9th ed. John Wiley & Sons, 2017. 448 p.uk_UA
dc.relation.references38. Chathoth P.K., Ungson G.R., Altinay L., Chan E.S.W. Co-creation and higher order customer engagement in hospitality and tourism services. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2018. Vol. 30(2). P. 757-777.uk_UA
dc.relation.references39. Drobyazko S., Zavidna L., Barwińska-Małajowicz A., Ślusarczyk B., Danylovych-Kropyvnytska M. (2019) Entrepreneurship Models in the Management System of Enterprise Competitiveness. Journal of Entrepreneurship Education. Volume 22. Issue 4. P. 1–6. URL: https://www.abacademies.org/articles/Innovative-entrepreneurship-models-in-the-management-system-1528-2651-22-4-408.pdfuk_UA
dc.relation.references40. Firat A., Turker G.O., Metin I. Strategic Marketing Management in Hospitality Industry: A Review for Luxury Hotel Segment. Tourism and Hospitality Management. 2019. Vol. 7(4). P. 180-193.uk_UA
dc.relation.references41. Ivanov S., Webster C. The robot as a consumer: a research agenda. Proceedings of the "Robots, Artificial Intelligence and Service Automation in Travel, Tourism and Hospitality" Conference. 2018. P. 47-56. URL: https://ssrn.com/abstract=3168174uk_UA
dc.relation.references42. Kotler Philip. Marketing-Management. 2015. 714 p. с 124-125.uk_UA
dc.relation.references43. Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane (2006). Marketing Managementuk_UA
dc.relation.references44. Lambin, J.-J. (1993). Strategic Marketing: A European Approach. Maidenhead: McGraw‑Hill.uk_UA
dc.relation.references45. Nieto J., Hernández-Maestro R.M., Muñoz-Gallego P.A. Marketing decisions, customer reviews, and business performance: The use of the Toprural website by Spanish rural lodging establishments. Tourism Management. 2017. Vol. 45. P. 115-123.uk_UA
dc.relation.references46. Porter, M.E. Competitive Strategy, Free Press, New York, 1980.uk_UA
dc.relation.references47. Richard B. Hotel chains: survival strategies for a dynamic future. Journal of Tourism Futures. 2017. Vol. 3(1). P. 56-65. URL: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JTF-06-2016-0018/full/htmluk_UA
dc.relation.references48. Sagar Bhatt, Dr. Rakesh Dani Social Media: Marketing Strategies in Hospitality Industry. URL: https://www.researchgate.net/publication/362513213_Social_ Media_Marketing_Strategies_in_Hospitality_Industryuk_UA
dc.relation.references49. Viglia G., Minazzi R., Buhalis D. The influence of e-word-of-mouth on hotel occupancy rate. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2016. Vol. 28(9). P. 2035-2051.uk_UA
dc.relation.references50. Zavidna, Liudmyla; Makarenko, Petro M.; Chepurda, Ganna; Lyzunova, Olena; Shmygol, Nadiia. (2019). Strategy of Innovative Development as an Element to Activate Innovative Activities of Companies. Academy of Strategic Management Journal. Vol. 18. № 4. P. 1–6. URL: https://www.abacademies.org/articles/strategy-of-innovative-development-as-an-element-to-activate-innovative-activities-of-companies-8385.htmluk_UA
dc.relation.references51. Zavidna, L., Kolesnikova, K., Barna, M., Shelemetieva, T., & Lanytsia, I. (2025). Integrated Strategic Models for the Post-War Recovery of Ukraine's Hospitality and Tourism Industry. OIDA International Journal of Sustainable Development, Volume 18. Issue 10. Pg. 29-40. URL: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=5278223 URL: https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-105007730240&origin=recordpageuk_UA
dc.relation.references52. Малюта Л. Інноваційна політика та реалізація стратегії SMART-спеціалізації у контексті забезпечення розвитку економіки держави та окремих її регіонів. Актуальні задачі сучасних технологій : зб. тез доповідей міжнар. наук.-техн. конф. Тернопіль, 27–28 листоп. 2019. Тернопіль : ТНТУ, 2019. С. 144-145.uk_UA
dc.relation.references53. Мельник Л.М. Фінансова рівновага – як складова системи фінансово-економічної безпеки підприємств. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. 2017. Вип. 2. С. 22-29.uk_UA
dc.relation.references54. Шерстюк Р. П., Неділенько В. Б. Цифровізація виробничо-економічних процесів підприємств як фактор економічного розвитку. Цифрове суспільство: управління, фінанси та соціум: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2023. Том 2. С.111-113.uk_UA
dc.relation.references55. Шерстюк Р., Островська Г. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. С. 322-326.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Stotska S.-I_Y_2025.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Стоцька.doc47 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора