Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Іван Богданович-
dc.contributor.authorТесля, Володимир Олегович-
dc.contributor.authorСіправська, Марія Дмитрівна-
dc.contributor.authorГевко, Богдан Романович-
dc.contributor.authorХорошун, Роман Васильович-
dc.date.accessioned2025-06-25T08:23:46Z-
dc.date.available2025-06-25T08:23:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-
dc.identifier.citationГевко І. Б. Нові технології для підвищення безпеки дорожнього руху на пішохідних переходах та регульованих перехрестях / І. Б. Гевко, В. О. Тесля, М. Д. Сіправська, Б. Р. Гевко, Р. В. Хорошун // Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2025. Вип. 11(42), ч. ІІ — Кропивницький, 2025. — Ст. 268–277. — (Автомобільний транспорт).uk_UA
dc.identifier.isbn2664-262X-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49038-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання підвищення ефективності та безпеки дорожнього руху за допомогою впровадження нових технологій у сфері пішохідних переходів та регулювання транспортних потоків. Досліджено ефективність сенсорних нерегульованих пішохідних переходів, сенсорних регульованих переходів із розумними світлофорами та регульованих перехресть з адаптивними світлофорними системами. Проаналізовано їх вплив на зниження аварійності та покращення організації дорожнього руху. Запропоновано практичні рекомендації щодо їх впровадження у міську інфраструктуру. Зростання кількості транспортних засобів та інтенсифікація руху в містах спричиняють підвищення рівня аварійності, особливо на пішохідних переходах та регульованих перехрестях. Традиційні методи регулювання дорожнього руху не завжди є ефективними, оскільки не враховують динамічні зміни транспортного потоку та поведінкові особливості учасників дорожнього руху. Впровадження інтелектуальних транспортних систем здатне суттєво покращити ситуацію, забезпечуючи автоматизоване управління рухом за допомогою сучасних технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтранспортні системиuk_UA
dc.subjectбезпека дорожнього рухуuk_UA
dc.subjectрозумні світлофориuk_UA
dc.subjectсенсорні пішохідні переходиuk_UA
dc.subjectадаптивне регулювання трафікуuk_UA
dc.titleНові технології для підвищення безпеки дорожнього руху на пішохідних переходах та регульованих перехрестяхuk_UA
dc.title.alternativeNew Technologies for Enhancing Road Traffic Safety at Pedestrian Crossings and Signalized Intersectionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderІ. Б. Гевко, В. О. Тесля, М. Д. Сіправська, Б. Р. Гевко, Р. В. Хорошун, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameЦентральноукраїнський національний технічний університет, 2025uk_UA
dc.subject.udc656.025uk_UA
dc.relation.references1. Ляшук О.Л., Міронов Д.В., Лисенко C.В., Гупка А.Б., Бодоряк Ю.Д., Статистичний аналіз дорожньо-транспортних пригод у Тернопільській області та заходи щодо зниження аварійності / Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2024. Вип. 9(40), ч. ІІ. С. 88-106.uk_UA
dc.relation.references2. Статистика ДТП в Україні. Патрульна поліція: веб-сайт. URL: https://pаtrolpoliсе.gov.uа/stаtystykаuk_UA
dc.relation.references3. Ляшук О.Л., Сташків М.Я., Цьонь О.П., Рожко Н.Я., Плекан У.М., Гевко Б.Р., Підвищення ефективності функціонування нерегульованого перехрестя з круговим рухом / Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2023. Вип. 8(39), ч. І. С. 219-229.uk_UA
dc.relation.references4. Сенсорний нерегульований пішохідний перехід : пат. 152286 Україна, МПК G08G 1/09. № u 202202157 ; опубл. 12.01.2023. Бюл. № 2uk_UA
dc.relation.references5. Cенсорний регульований пішохідний перехід з розумним світлофором : пат. 155001 Україна, МПК E01F13/04. № u 202302464 ; опубл. 10.01.2024. Бюл. № 2/2024.uk_UA
dc.relation.references6. Регульоване перехрестя з розумним світлофором : пат. 157321 Україна, МПК: E01F9/00, E01F9/658,G08G1/095, G06V20/58. № u202400166 ; опубл. 02.10.2024. Бюл. № 40/2024.uk_UA
dc.relation.references7. Техніко-економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. – 276 с.uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32515/2664-262X.2025.11(42).268-277-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.citation.journalTitleЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2025. Вип. 11(42), ч. ІІ. 438 с.-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.identifier.citation2015I. Hevko. New Technologies for Enhancing Road Traffic Safety at Pedestrian Crossings and Signalized Intersections / I. Hevko, V. Teslya, M. Sipravska, B. Hevko, Roman Khoroshun // Central Ukrainian Scientic Bulletin. Technical Sciences, 2025. Issue 11(42), Part ІІ — Kropyvnytskyi , 2025. — Pp. 268–277. — (Automobile transport).uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри автомобілів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11(42)_II_2025-268-277.pdf573,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора