Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49038
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Іван Богданович | - |
dc.contributor.author | Тесля, Володимир Олегович | - |
dc.contributor.author | Сіправська, Марія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Гевко, Богдан Романович | - |
dc.contributor.author | Хорошун, Роман Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-25T08:23:46Z | - |
dc.date.available | 2025-06-25T08:23:46Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.date.submitted | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гевко І. Б. Нові технології для підвищення безпеки дорожнього руху на пішохідних переходах та регульованих перехрестях / І. Б. Гевко, В. О. Тесля, М. Д. Сіправська, Б. Р. Гевко, Р. В. Хорошун // Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2025. Вип. 11(42), ч. ІІ — Кропивницький, 2025. — Ст. 268–277. — (Автомобільний транспорт). | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 2664-262X | - |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49038 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання підвищення ефективності та безпеки дорожнього руху за допомогою впровадження нових технологій у сфері пішохідних переходів та регулювання транспортних потоків. Досліджено ефективність сенсорних нерегульованих пішохідних переходів, сенсорних регульованих переходів із розумними світлофорами та регульованих перехресть з адаптивними світлофорними системами. Проаналізовано їх вплив на зниження аварійності та покращення організації дорожнього руху. Запропоновано практичні рекомендації щодо їх впровадження у міську інфраструктуру. Зростання кількості транспортних засобів та інтенсифікація руху в містах спричиняють підвищення рівня аварійності, особливо на пішохідних переходах та регульованих перехрестях. Традиційні методи регулювання дорожнього руху не завжди є ефективними, оскільки не враховують динамічні зміни транспортного потоку та поведінкові особливості учасників дорожнього руху. Впровадження інтелектуальних транспортних систем здатне суттєво покращити ситуацію, забезпечуючи автоматизоване управління рухом за допомогою сучасних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | транспортні системи | uk_UA |
dc.subject | безпека дорожнього руху | uk_UA |
dc.subject | розумні світлофори | uk_UA |
dc.subject | сенсорні пішохідні переходи | uk_UA |
dc.subject | адаптивне регулювання трафіку | uk_UA |
dc.title | Нові технології для підвищення безпеки дорожнього руху на пішохідних переходах та регульованих перехрестях | uk_UA |
dc.title.alternative | New Technologies for Enhancing Road Traffic Safety at Pedestrian Crossings and Signalized Intersections | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.rights.holder | І. Б. Гевко, В. О. Тесля, М. Д. Сіправська, Б. Р. Гевко, Р. В. Хорошун, 2025 | uk_UA |
dc.coverage.placename | Центральноукраїнський національний технічний університет, 2025 | uk_UA |
dc.subject.udc | 656.025 | uk_UA |
dc.relation.references | 1. Ляшук О.Л., Міронов Д.В., Лисенко C.В., Гупка А.Б., Бодоряк Ю.Д., Статистичний аналіз дорожньо-транспортних пригод у Тернопільській області та заходи щодо зниження аварійності / Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2024. Вип. 9(40), ч. ІІ. С. 88-106. | uk_UA |
dc.relation.references | 2. Статистика ДТП в Україні. Патрульна поліція: веб-сайт. URL: https://pаtrolpoliсе.gov.uа/stаtystykа | uk_UA |
dc.relation.references | 3. Ляшук О.Л., Сташків М.Я., Цьонь О.П., Рожко Н.Я., Плекан У.М., Гевко Б.Р., Підвищення ефективності функціонування нерегульованого перехрестя з круговим рухом / Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2023. Вип. 8(39), ч. І. С. 219-229. | uk_UA |
dc.relation.references | 4. Сенсорний нерегульований пішохідний перехід : пат. 152286 Україна, МПК G08G 1/09. № u 202202157 ; опубл. 12.01.2023. Бюл. № 2 | uk_UA |
dc.relation.references | 5. Cенсорний регульований пішохідний перехід з розумним світлофором : пат. 155001 Україна, МПК E01F13/04. № u 202302464 ; опубл. 10.01.2024. Бюл. № 2/2024. | uk_UA |
dc.relation.references | 6. Регульоване перехрестя з розумним світлофором : пат. 157321 Україна, МПК: E01F9/00, E01F9/658,G08G1/095, G06V20/58. № u202400166 ; опубл. 02.10.2024. Бюл. № 40/2024. | uk_UA |
dc.relation.references | 7. Техніко-економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. – 276 с. | uk_UA |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32515/2664-262X.2025.11(42).268-277 | - |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна | uk_UA |
dc.citation.journalTitle | Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2025. Вип. 11(42), ч. ІІ. 438 с. | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
dc.identifier.citation2015 | I. Hevko. New Technologies for Enhancing Road Traffic Safety at Pedestrian Crossings and Signalized Intersections / I. Hevko, V. Teslya, M. Sipravska, B. Hevko, Roman Khoroshun // Central Ukrainian Scientic Bulletin. Technical Sciences, 2025. Issue 11(42), Part ІІ — Kropyvnytskyi , 2025. — Pp. 268–277. — (Automobile transport). | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації працівників кафедри автомобілів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11(42)_II_2025-268-277.pdf | 573,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора