このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48807
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T09:35:27Z-
dc.date.available2025-06-18T09:35:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для підготовки до атестаційного екзамену здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» / укл. : О.П. Бурліцька, Н.М. Голда, О.І. Краузе, Б.А. Оксентюк, І.Л. Піняк, С.Б. Семенюк, В.А. Фалович, С.В. Шпилик, Л.Я. Якимишин. Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2025. 132 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48807-
dc.descriptionМетодичні вказівки призначено для організації та підготовки до складання атестаційного екзамену здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування»uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 6 Перелік питань для підготовки до складання атестаційного екзамену за спеціальністю 075 «Маркетинг» 7 Розділ 1. Конспект лекцій з професійно-орієнтованої дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» 10 1.1. Принципові відмінності В2В від В2С ринків 10 1.2. Функції промислового маркетингу 11 1.3. Структура промислового ринку 12 1.4. Особливості промислового маркетингу 12 1.5. Поняття і типологія продукції промислово-технічного призначення 13 1.6. Капітальне і додаткове обладнання: поняття і особливості маркетингу 14 1.7. Сировина, напівфабрикати та готові вироби: характеристика і особливості маркетингу 15 1.8. Допоміжне обладнання та матеріали (промисловий ринок) 16 1.9. Послуги виробничого призначення: поняття, типологія і особливості маркетингу 17 1.10. Характеристики попиту на промисловому ринку 18 1.11. Форми кооперації на промисловому ринку 20 1.12. Типи конкурентних ринків 20 1.13. Кооперація великих і малих підприємств 21 1.14. Вимоги до фахівців з маркетингу на промисловому ринку. Рейтинг особистісних факторів 23 1.15. Особливості організації та проведення маркетингових досліджень на промисловому ринку 24 1.16. Сутність товарної політики промислового підприємства. Товарний асортимент 26 1.17. Матриця BCG як інструмент управління товарним асортиментом підприємства 27 1.18. Елементи довіри до торгової марки 30 1.19. АВС-аналіз на промисловому ринку 31 1.20. Моделі ціноутворення на промисловому ринку 32 1.21. Види цінових стратегій підприємства 33 1.22. Особливості сегментування та основні підходи до виявлення ринкових ніш компанії на В2В-ринку 36 1.23. Особливості особистого продажу на В2В ринку 37 1.24. Сутність та особливості стратегічних маркетингових комунікацій компанії на В2В-ринку 38 1.25. Алгоритм формування і реалізації програми побудови стратегічних комунікацій компанії на промисловому ринку 39 Розділ 2. Конспект лекцій з професійно-орієнтованої дисципліни «Маркетингова товарна політика» 40 2.1. Поняття маркетингової товарної політики 40 2.2. Маркетингове розуміння товару, його рівні 40 2.3. Види товарів та послуг у маркетинговій товарній політиці 41 2.4. Класифікація споживчих товарів у маркетинговій товарній політиці 42 2.5. Класифікація товарів і послуг виробничого призначення у маркетинговій товарній політиці 42 2.6. Номенклатура й асортимент продукції, їх основні показники 43 2.7. Якість товару. Показники технічного рівня якості 44 2.8. Політика підприємства щодо якості продукції 45 2.9. Рейтинг товару і порядок його визначення 46 2.10. Імідж товару, марки, фірми та чинники, що їх визначають 46 4 2.11. Диверсифікація товарної політики та її класифікаційні ознаки 47 2.12. Теорія мотивації Абрахама Маслоу 48 2.13. Життєвий цикл товару на ринку. Маркетингова політика підприємства на різних етапах ЖЦТ 50 2.14. Поняття та головні функції упаковки 51 2.15. Призначення та зміст сегментування ринку 52 Розділ 3. Конспект лекцій з професійно-орієнтованої дисципліни «Маркетингове ціноутворення» 53 3.1. Концепції ціноутворення 53 3.2. Формування ціни рівноваги 53 3.3. Сутність концепції «магічного трикутника» 54 3.4. Механізм ціноутворення та його основні складові 55 3.5. Принципи та види ціноутворення 55 3.6. Функції ціни 56 3.7. Алгоритм встановлення кінцевої ціни підприємства 57 3.8. Чинники впливу на процес маркетингового ціноутворення 58 3.9. Вплив попиту і пропозиції на формування ринкових цін 58 3.10. Цінова еластичність 59 3.11. Вплив витрат та інших ціноутворюючих факторів на формування ціни 60 3.12. Податки як ціноутворюючій фактор 61 3.13. Чинники, що впливають на вибір методів ціноутворення 63 3.14. Витратний метод ціноутворення 64 3.15. Ринкові методи ціноутворення та фактори, що їх визначають 64 3.16. Маркетингові стратегії ціноутворення 66 3.17. Тактичне ціноутворення. Класифікація заходів з коригування ціни 67 3.18. Загальна характеристика знижок 68 3.19. Цінове стимулювання збуту 70 Розділ 4. Конспект лекцій з професійно-орієнтованої дисципліни «Логістика» 72 4.1. Концепція логістики 72 4.2. Мета логістики 73 4.3. Функції логістики 73 4.4. Види логістичних ланцюгів розподілу 74 4.5. Інформаційне забезпечення ефективної взаємодії елементів логістики 74 4.6. Матеріальний потік і його характеристики 75 4.7. Матеріальні запаси, причини їх створення 76 4.8. Види логістичних систем 77 4.9. Вибір постачальника 77 4.10. Система постачань «точно в термін» в закупівельній логістиці 79 4.11. Традиційна і логістична концепція організації виробництва 79 4.12. Поняття про логістичний сервіс та логістичні послуги 80 4.13. Склади та їх функції 81 4.14. Сутність і завдання глобальної логістики 82 Розділ 5. Конспект лекцій з професійно-орієнтованої дисципліни «Маркетингові дослідження» 84 5.1. Цілі, завдання і зміст основних напрямків маркетингових досліджень 84 5.2. Система маркетингових досліджень 86 5.3. Організація маркетингових досліджень 87 5.4. Види маркетингових досліджень 87 5.5. Етапи процесу маркетингового дослідження 88 5.6. Дослідження маркетингового середовища 89 5.7. Маркетингові дослідження ринку 89 5.8. Типи маркетингової інформації 90 5.9. Методи і форми збору первинних даних 91 5 5.10. Вибіркове дослідження 92 5.11. Алгоритм розробки опитувальних анкет 93 5.12. Система аналізу маркетингової інформації 94 5.13. Структура звіту про маркетингові дослідження 95 5.14. Методи прогнозування 95 Розділ 6. Конспект лекцій з професійно-орієнтованої дисципліни «Інтернет- маркетинг» 97 6.1. Основні переваги та характерні риси Інтернет маркетингу 97 6.2. Напрямки та методи інтернет-маркетингу 97 6.3. Пошукова оптимізація сайту. Види пошукової оптимізації 99 6.4. Вимоги до написання ефективних SEO текстів 101 6.5. Класи пошукової оптимізації 102 6.6. Теорія та еволюція соціальних мереж 104 6.7. Social Media Marketing (SMM) 105 6.8. Social Media Optimization (SMO). Стратегія SMO 109 6.9. Основні елементи якісної SMO 110 6.10. Emаіl-маркетинг - інструмент формування громадської думки та генерації продажів 111 6.11. Основні елементи еmаіl маркетингу 112 6.12. Особливості вірусної реклами 114 6.13. Реклама у комп’ютерних іграх – причини поширення, переваги 115 6.14. Контекстна реклама – визначення, форми розміщення 117 6.15. Банерна реклама – визначення, завдання. Переваги та недоліки банерної реклами 118 Формування екзаменаційних комісій 120 Критерії оцінювання знань та умінь випускників екзаменаційною комісією 122 Список рекомендованої літератури 124uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюяuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки для підготовки до атестаційного екзамену здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені І. Пулюя, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages132-
dc.relation.referencesСписок рекомендованої літератури з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства»uk_UA
dc.relation.references1. Господарський кодекс України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references2. Гавриш Ю.О., Царьова Т.О., Кубишина Н.С. Промислове товарознавство: навчально-методичнии ̆ комплекс: навч. посіб. для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг». Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 92 с. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/ae8e4202-ff08- 4e0c-a135-bae3f2a2d611/contentuk_UA
dc.relation.references3. Зозульов О.В., Царьова Т.О. Поведінка споживачів на промисловому ринку: навчально-методичнии ̆ комплекс: навч. посіб. для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг». Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 99 с. URL: https://marketing.kpi.ua/files/studentam/metodichki/Поведінка_споживачів_на_промислов ому_ринку_НМК_2020.pdfuk_UA
dc.relation.references4. Марченко С. М., Захарченко П.В. Промисловий маркетинг у будівництві: навч. посібник для студ. галузі знань 07. Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. Київ: КНУБА, 2023. 239 с.uk_UA
dc.relation.references5. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник /Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.uk_UA
dc.relation.references6. Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. К.: «Вид- во ЛІРА-К», 2020. 468 с.uk_UA
dc.relation.references7. Оснач О.Ф., Пилипчук В.П., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг: підручник. URL: https://westudents.com.ua/knigi/288-promisloviy-marketing-osnach-of.htmluk_UA
dc.relation.references8. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів: Львівський національнии ̆університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references9. Яковлєв А.І., Ларка М.І., Сударкіна С.П. Маркетинг промислового підприємства: навчальний посібник /за ред. Проф. А.І. Яковлєва, проф. М.І. Ларки. К: Кондор, 2025. 504 с.uk_UA
dc.relation.references10. Амонс С. Е., Красняк О.П. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references11. Болотіна І. М., Семенець М. В. Розвиток стратегії просування товарів на зовнішній ринок. Ефективна економіка. 2022. № 1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2022/86.pdfuk_UA
dc.relation.references12. Вишньовська В. А. Просування товарів на промисловому ринку за допомогою Інтернет-комуникацій. Матеріали ІІІ Мижнародної науково-практичної конференції «Конкурентоспроможна модель інноваційного розвитку економіки України», м/ Кропивницький, 14 травня 2020 р. URL: https://dspace.kntu.kr.ua/server/api/core/bitstreams/46db4f77-2ce8-42b6-8c1f- 983985fd6b67/contentuk_UA
dc.relation.references13. Гумен Ю., Краузе О. Сучасний стан та основні напрями посилення соціальної відповідальності бізнесу в умовах повномасштабної війни / Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 306-316. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references14. Жарська І. О. Класичні наукові підходи до сегментування ринків В2В. Collection of scientific papers «SCIENTIA». 2023. № 10. С. 41-43.uk_UA
dc.relation.references15. Жмуденко В. О., Ліщук Р.І. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства. Економічний простір: Збірник наукових праць. 2021. № 165. С. 53-58. URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764uk_UA
dc.relation.references16. Жуков, С., Кулініч, Т., & Нагорна, О. Сучасні трансформації моделей промислового маркетингу в Україні. Економічний простір. 2023. (188). 95-100. https://doi.org/10.32782/2224-6282/188-16uk_UA
dc.relation.references17. Кравченко М. С., Романгчук Р. С., Баш С. О. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2023. Вип. 10 (43). С. 125-132. URL: https://economics.kntu.kr.ua/pdf/10(43)/14.pdfuk_UA
dc.relation.references18. Краузе О.І., Мулярчук В.М. Дослідження конкурентоспроможності підприємства /Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу /за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2020. 179 с. (С. 77-86)uk_UA
dc.relation.references19. Краузе О., Міщук О.І. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємства [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія /за заг. ред. О. Панухник]. Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021. С. 140-146.uk_UA
dc.relation.references20. Krause О.І. Marketing Internet technologies in the field of services / Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Romania, 2021. – pp. 104-116. (222 р.)uk_UA
dc.relation.references21. Краузе О.І. Дослідження поведінки споживачів та методів формування споживчого попиту / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції]: колективна монографія /за аг ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2021. – С. 89-122. (351 с.)uk_UA
dc.relation.references22. Краузе О.І. Корпоративна культура соціальної відповідальності бізнесу [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: Бескиди, 2023. 179 с.]. С.203-210.uk_UA
dc.relation.references23. Краузе О., Голда Н., Тимошів М. Зміни поведінки споживача в умовах війни. / Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 492-503. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references24. Краузе О. Нормативно-правове регулювання маркетингової діяльності: правові засади обмеження монополізму в економіці України /Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів /за ред. Б.А. Оксентюк. Тернопіль: «Бескиди», 2024. С. 25-34. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46549uk_UA
dc.relation.references25. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586-593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. – № 3. 2022. С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082uk_UA
dc.relation.references27. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095uk_UA
dc.relation.references28. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. №11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381 20. Краузе О., Синькевич Н., Юрик Н. Економічний аналіз та контроль кризових явищ у діяльності підприємств. Галицький економічний вісник. 2024. № 1. С. 14-24. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1254uk_UA
dc.relation.references29. Краузе О., Синькевич Н., Юрик Н. Економічний аналіз та контроль кризових явищ у діяльності підприємств. Галицький економічний вісник. 2024. № 1. С. 14-24. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1254uk_UA
dc.relation.references30. Решетилова Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку. Маркетинг в Україні. 2020. № 1. С. 55-59.uk_UA
dc.relation.references31. Шведа Н., Краузе О. Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. Соціально-економічні проблеми і держава (електронний журнал). 2023. Вип. 1 (28). С. 86- 94. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdfuk_UA
dc.relation.references32. Шведа Н.М., Краузе О.І. Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічна науки». 2024. Вип. 2 (82). URL: https://www.inter-nauka.com/archive/archive-of-issues-ekonomika https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-2-963uk_UA
dc.relation.references33. Яшкін Д. С. Прогнозування запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Т. 4, № 4. С. 82-92.uk_UA
dc.relation.referencesСписок рекомендованої літератури з дисципліни «Маркетингова товарна політика»uk_UA
dc.relation.references1.Балабанова Л. В., Холод В.В.,Балабанова І.В. Маркетинг підприємства. К.: Центр учбової літератури, 2019. 612 с.uk_UA
dc.relation.references2.Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності. К.: Центр учбової літератури, 2019. 536 с.uk_UA
dc.relation.references3.Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика, підручник. Суми, 2023. 234 с.uk_UA
dc.relation.references4.Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.uk_UA
dc.relation.references5.Окландер М.А. Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. М К.: Центр учбової літератури, 2020. 246с.uk_UA
dc.relation.references6.Окландер М.А. Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика: підручник. К.: Центр учбової літератури, 2020. 284с.uk_UA
dc.relation.references7.Райко Д. В., Шипуліна Ю. С. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник. Суми: Триторія, 2022. 158 с.uk_UA
dc.relation.references8.Райко Д. В., Шипуліна Ю. С. Практикум з дисципліни «Маркетингова товарна політика»: навчальний посібник. Суми: Триторія, 2022. 164 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/d529682c-ab03-46f0-ad72- d32d221e1ec1/contentuk_UA
dc.relation.references9.Сенишин О.С. Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів.: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references10. Череп О.Г. Маркетинг: навчальний посібник. К.: Кондор, 2021. 728 с.uk_UA
dc.relation.references11. Stadnyk V., Sokoliuk G., Holovchuk J., Institutional component of competitiveness risks and development of socio-economic systems. Business Risk in Changing Dinamics of Global Village. Ternopil. 2019. Pp 28-40.uk_UA
dc.relation.references12. Абрамович, І., & Квасова, М. Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2022. (39). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-8uk_UA
dc.relation.references13. Бойко Р., Андрушкевич З., & Нянько В. Товарна політика як важлива складова маркетингової діяльності підприємства. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. 2024. 328(2), 470-476.uk_UA
dc.relation.references14. Головчук Ю. О., Середницька Л. П. Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Агросвіт. 2020. № 1. С. 61-68. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.1.61uk_UA
dc.relation.references15. Громова О., Шевчук Ю. Товарна політика в системі маркетингу. Економічні науки. 2022. № 4 (104). URL: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/4434uk_UA
dc.relation.references16. Громова О. Є., Габрид А. І., Ланова О. М. Сутнiсть впливу ситуацiйних факторiв на поведiнку споживачiв. Економіка. Фінанси. Право. 2019. № 12. С. 19-22.uk_UA
dc.relation.references17. Лялюк А. М. Маркетингова товарна політика: конспект лекцій. Луцьк: Вид-во КП ІА «Волиньенергософт», 2022. 104 с.uk_UA
dc.relation.references18. Оксентюк Б.А., Міщук О.І. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики. Галицький економічний вісник. 2019. № 6. С. 119-125.uk_UA
dc.relation.references19. Оксентюк Б. А. Сервісна політика в маркетингу. Збірник тез доповідей VIІ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій», 28-29 листопада 2018 року. Т.: ТНТУ, 2018. Том 3. С. 211- 212.uk_UA
dc.relation.references20. Оксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Основні стратегії стадії зростання у життєвому циклі товару // Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності /за ред. проф. Р. В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. С. 128-142.uk_UA
dc.relation.referencesСписок рекомендованої літератури з дисципліни «Маркетингове ціноутворення»uk_UA
dc.relation.references1. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингове ціноутворення»: для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т». Харків : НТУ "ХПІ", 2024. 76 с.uk_UA
dc.relation.references2. Корінєв В. Л., Корецький М., Дацій О. І. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2019. 200 с.uk_UA
dc.relation.references3. Кифяк О. В., Фень К.С. Маркетингове ціноутворення: практикум. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 93 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/9920/Н- 026_Кифяк_О_В_Фень%20К_С_МАРКЕТИНГОВЕ%20ЦІНОУТВОРЕННЯ_електронн е%20видання.pdf?sequence=1&isAllowed=yuk_UA
dc.relation.references4. Макаренко Н.О., Лишенко М.О. Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи: навч. посіб. Буринь: ПП «Буринська районна друкарня», 2020. 129 с.uk_UA
dc.relation.references5. Маркетингове ціноутворення : конспект лекцій для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад.: С. О. Полковниченко, В. А. Москаленко. Чернігів: НУ «Чернігівська політехніка», 2023. 161 с.uk_UA
dc.relation.references6. Маркетингове ціноутворення: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціаль- ності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня / уклад. Т.І.Притиченко, О.В. Гронь. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. 77 с. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/28067/1/2022- Притиченко%20Т%20І%2C%20Гронь%20О%20В.pdfuk_UA
dc.relation.references7. Лисак О.І., Андрєєва Л.О., Завадських Г.М. Ціноутворення: курс лекцій. Мелітополь: 2020. 193 с.uk_UA
dc.relation.references8. Пінішко В. С. Ціно- і тарифотворення: навч. посіб. Львів: Вид-во «Магнолія 2006», 2019. 292 с.uk_UA
dc.relation.references9. Якубовська Н. Маркетингове ціноутворення: навч. посіб. Рівне: О. Зень, 2023. – 127 с.uk_UA
dc.relation.references10. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навч. посіб. / Горбаченко С. А., Карпов В. А., Шевченко-Перепьолкіна Р. І. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.uk_UA
dc.relation.references11. Біленький Я. В., Бутко Н. В. Маркетингове ціноутворення на підприємстві: теоретичний аспект. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. С. 10-12.uk_UA
dc.relation.references12. Котлер Ф., Картаджайа Х., Сетиаван А. Маркетинг 4.0. Разворот от традиционного к цифровому: технологи продвижения в интернете /пер. з англ. Київ: Форс Україна, 2020. 224с.uk_UA
dc.relation.references13. Лагодієнко В. В., Єгоров Б. В., Озарко К.С., Голодонюк О.М. Маркетингове ціноутворення в умовах економічної нестабільності: виклики та можливості. Інвестиції: практика та досвід. 2025. №2. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/5473uk_UA
dc.relation.references14. Приймак Н. С., Барабанова В. В., & Ніконенко Б. Ю. Особливості маркетингового ціноутворення в сучасних умовах ведення бізнесу. Торгівля і ринок України. 2024. 1(53). https://doi.org/10.33274/2079-4762-2023-53-1-100-107uk_UA
dc.relation.references15. Радченко, О., Сабірова, І., & Хайдарова, Т. (2023). Маркетингове ціноутворення на ринку авіаційних послуг. Економіка та суспільство. 2023. №56. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-23uk_UA
dc.relation.references16. Опорний конспект лекцій із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо- професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» /О.П. Бурліцька. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. 43 с.uk_UA
dc.relation.references17. Пчелянська Г.О., Головчук Ю.О. Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноуворення органічної продукції. Економіка та управління підприємтвами. 2020. № 49. URL: http://bses.in.ua/journals/2020/49_2020/15.pdfuk_UA
dc.relation.references18. Череп О. Г., Коцеруба А.В. Маркетингове ціноутворення в умовах вільного ринку. Вісник ХНУ, Економічні науки. 2021 №2 (292). URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=7177uk_UA
dc.relation.referencesСписок рекомендованої літератури з дисципліни «Логістика»uk_UA
dc.relation.references1. Алькема В.Г., Кириченко О.С., Філатов С.А. Логістичний консалтинг: Навчальний посібник. К.: ВНЗ «Університет економіки та прав «КРОК», 2020. 360с.uk_UA
dc.relation.references2. Крикавський Є.В., Чорнописька Н.В. Логістичні системи: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. 288 с.uk_UA
dc.relation.references3. Логістика: навч. посіб. [для здобувачів закладів вищої освіти] / Л. С. Безугла, Н. І. Юрченко, Т. В. Ільченко, І. М. Пальчик, Д. В. Воловик ДДАЕУ. Дніпро: Пороги, 2021. 252 с. URL: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4959uk_UA
dc.relation.references4. Логістика: навчально-методичний комплекс дисципліни: навч. посіб. для студ. спеціальності 073 «Менеджмент» / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: І.С. Луценко. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 64 с. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/cc7b3060-5559-4f91-9723-9dc2d77f82c8/contentuk_UA
dc.relation.references5. Міжнародна логістика. Електронний підручник. /за науковою редакцією професора Сохацькоі ̈О.М. Тернопіль: ЗУНУ. 2022. 370 с.uk_UA
dc.relation.references6. Міжнародна логістика та глобальні ланцюги постачань: навчальний посібник у схемах /Негода А., Русак Д. К., 2023. 268 с.uk_UA
dc.relation.references7. Михаліцька Н. Я. Логістичний менеджмент: навчальний посібник / Н. Я. Михаліцька, М. Р. Верескля. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020. – 440 с.uk_UA
dc.relation.references8. Тарасюк Г.М., Рудківський О.А., Рудківська А.Ю., Лагута Я.М. Навчальнии ̆посібник для самостійної роботи з навчальноі ̈ дисципліни «Логістика» для студентів денної та заочноі ̈ форми навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Житомир: Державнии ̆університет «Житомирська політехніка», 2020. 95 с.uk_UA
dc.relation.references9. Токмакова І. В., Овчиннікова В. О., Корінь М. В. Управління ланцюгами постачань: конспект лекцій. Харків: УкрДУЗТ, 2021. Ч. 1. 55 с.uk_UA
dc.relation.references10. Токмакова І. В., Овчиннікова В.О., Корінь М. В., Обруч Г.В. Управління ланцюгами постачань: конспект лекцій. Харків: УкрДУЗТ, 2021. Ч. 2. 70 с.uk_UA
dc.relation.references11. Управління ланцюгами поставок. Конспект лекцій: навчальний посібник /укл.: І.С. Луценко. К.: КПІ ім. Игоря Сікорського, 2022. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/69cafc6d-f794-4275-a563-f8e6156c7bf1/contentuk_UA
dc.relation.references12. Бойченко М.В. Управління ланцюгами поставок: шляхи вдосконалення. Економічний вісник Донбасу. 2020. № 3 (61). С. 154- 159.URL: http://www.evd- journal.org/download/2020/3(61)/16-Boichenko.pdfuk_UA
dc.relation.references13. Воркут Т.А., Галак І.І., Петунін А.В., Харута В.С. Управління портфелями реалізації логістичних стратегій в мережах організацій ланцюгів постачань. Монографія. Київ: Міленіум, 2020. 210 с.uk_UA
dc.relation.references14. Мариненко Н. Ю. Сутність і становлення концепції «управління ланцюгом постачання». Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2024. Том 88. № 3. С. 113–121.uk_UA
dc.relation.references15. Логістика 2.0: блокчейн зробить постачання прозорим і кардинально змінить усю галузь. URL: http://www.bаkеrtіlly.uа/nеws/іd1383uk_UA
dc.relation.references16. Сілкін М. Закупівельна логістика у період війни: особливості та виклики. У Н.Б. Ільченко (ред.). Логістика майбутнього: ефективні рішення для торгівлі. Логістика та управління ланцюгами постачання в Україні в умовах воєнного стану. Державний торговельно-економічний університет. 2023. С. 105-107. URL: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/uk_UA
dc.relation.references17. Технология Blоckchаіn в логистике. URL: http://lоgіst.fm/publіcаtіоns/tеhnоlоgіyа- blоckchаіn-v-lоgіstіkеuk_UA
dc.relation.references18. Трушкіна Н.В., Кітріш К.Ю. Управління ланцюгами постачань к контексті концепції індустрія 4.0. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2020/76.pdfuk_UA
dc.relation.references19. Хачатурян О.С. Управління ланцюгами постачання – аналіз і оцінка моделей і методів. Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. 2023. Вип. 8 (39). Ч. ІІ. С. 198- 206. URL: https://mapiea.kntu.kr.ua/pdf/8(39)_II/25.pdfuk_UA
dc.relation.references20. Щеховська, Л., & Матвєєв, В. Управління ланцюгами постачання на основі біхевіористичного підходу. Економіка та суспільство. 2023. №49. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2353/2274uk_UA
dc.relation.references21. Якимишин Л.Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: монографія. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2017. 220 с.uk_UA
dc.relation.referencesСписок рекомендованої літератури з дисципліни «Маркетингові дослідження»uk_UA
dc.relation.references1. Барабанова В.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с.uk_UA
dc.relation.references2. Безугла Л.С., Ільченко Т.В., Юрченко Н.І. Маркетингові дослідження: Навч. посібник. Дніпро: Видавець Біла К.О. 2019. 300 с.uk_UA
dc.relation.references3. Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2021. 224 с.uk_UA
dc.relation.references4. Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень: навчальний посібник / І. О. Зюкова. Львів: Магнолія-2006, 2019. 340 с.uk_UA
dc.relation.references5. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микатись А.В. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163с.uk_UA
dc.relation.references6. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження. Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с.uk_UA
dc.relation.references7. Маркетингові дослідження: навчальнии ̆посібник / Н.О. Мартинович, В.Г. Горник, Е.Б. Бойченко. Київ: «Видавництво Людмила», 2021. 323 с.uk_UA
dc.relation.references8. Провост Ф. Data Science для бізнесу. Як збирати, аналізувати і використовувати дані / Фостер Провост і Том Фоусетт; пер. з англ. Анастасія Дудченко. Київ: Наш формат, 2019. 396с.uk_UA
dc.relation.references9. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними / Адель Світвуд ; пер. з англ. Олександра Асташова. – Київ : Наш формат, 2019. 150 с.uk_UA
dc.relation.references10. Амонс С. Е., Красняк О. П. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926uk_UA
dc.relation.references11. Бабаченко Л. В., Москаленко В. А., Марченко А. О. Сучасні тенденції застосування інструментів digital-marketing в діяльності підприємства. Вісник аграрної науки Причорномор’я. 2019. Вип. 4.uk_UA
dc.relation.references12. Кашина М. Методологія маркетингових досліджень у 2023: чому велика вибірка – не головне. URL: https://www.promodo.ua/blog/metodologiya-marketingovih-doslidzhen-u- 2023-chomu-velika-vibirka-ne-golovneuk_UA
dc.relation.references13. Мейш А.В., Матвійчук О.В. Маркетингові дослідження: їх роль та потреба у ринковій економіці. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. № 3. С. 80-84. URL: https://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/17- 2.pdfuk_UA
dc.relation.references14. Сотніков Ю., Єрешко А. Вig data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживача. Науковий вісник. 2019. № 4 (267), С. 123.uk_UA
dc.relation.references15. Фалович В.А. Дослідження ефективності збутової політики в ланцюгах поставок товарів промислового призначення. Маркетинг 4.0: Стратегічні імперативи та сучасні тенденції. Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2021. С.246-283.uk_UA
dc.relation.references16. Busca L. and Bertrandias L. A Framework for Digital Marketing Research: Investigating the Four Cultural Eras of Digital Marketing. Journal of Interactive Marketing. 2020. Vol. 49. pp. 1-19.uk_UA
dc.relation.references17. Cluley R, Green W, Owen R. The changing role of the marketing researcher in the age of digital technology: Practitioner perspectives on the digitization of marketing research. International Journal of Market Research. 2020. Vol. 62(1) pp. 27-42.uk_UA
dc.relation.references18. Kratt O., Pochtovyuk A., Trunina I., & Pryakhina K. Marketing Positions of Kremenchuk Industrial Center in International Markets. In SHS Web of Conferences, 2019, Vol. 67. pp. 01006.uk_UA
dc.relation.referencesСписок рекомендованої літератури з дисципліни «Інтернет-маркетинг»uk_UA
dc.relation.references1. Бойчук І.В., Музика О.М. Інтернет в маркетингу : підручник. К.: Центр учбової літератури, 2019. 512 с.uk_UA
dc.relation.references2. Буйницька О. Інформаційні технології та технічні засоби навчанняю. К.: Центр учбової літератури, 2024. 240 с.uk_UA
dc.relation.references3. Гелліген Браян. Вхідний маркетинг: приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн / Браян Гелліген, Джармеш Шах; пер. з англ. В Луненико.-Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2020. 240 с.uk_UA
dc.relation.references4. Каплунов Д. Нейрокопірайтинг 2.0. Харків: ВД «Фабула», 2023. 400 с.uk_UA
dc.relation.references5. Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 1: навчальний посібник. Херсон : Олді-плюс, 2018. 184 с.uk_UA
dc.relation.references6. Кордзая Н.Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 2 : навчальний посібник. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.uk_UA
dc.relation.references7. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Іван Сетьяван; пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : Вид. група КМ- БУКС, 2018. 208 с. іл.uk_UA
dc.relation.references8. Курбан О.В., Курбан С.О. Нейромаркетинг. Реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навчальний посібник. Видавництво «Білий тигр», 2019. 148 с.uk_UA
dc.relation.references9. Мартін Томас. Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа /пер. з англ. Я Машико.-Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2020. 304 с.uk_UA
dc.relation.references10. Старостіна А. Маркетинг. Cвітовий досвід та український вимір. Підручник. К.: Ліра- К, 2024. 484 с.uk_UA
dc.relation.references11. Траут Джек. Диференціюйся або помри / Джек Траут, Стів Рівкін; / пер. з англ. Я Машико.-Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2019. 240 с.uk_UA
dc.relation.references12. Цифровий маркетинг: Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг та 073 Менеджмент денної та заочної форм навчання / уклад. О.М. Клімович. Луцьк: ЛНТУ, 2019. 84 с.uk_UA
dc.relation.references13. Burns R. Social Media Marketing 2018: The New Era of SMM (The New Era of Internet Marketing) (Volume 3) / Roger Burns., 2018. 218 c.uk_UA
dc.relation.references14. Edition K. The Definitive Guide to Strategic Content Marketing: Perspectives / K. Edition, L. Dzamic, J. Kirby, 2018. 288 c.uk_UA
dc.relation.references15. Henry С. SEO 2018 (No-Bullsh*t) Strategy: The ULTIMATE Step-by-Step SEO Book: (Easy to Understand) Search Engine Optimization Guide to Execute SEO Successfully /Casey Leigh Henry., 2018. 153 c.uk_UA
dc.relation.references16. Ґодін С. Це маркетинг. Вас не побачать, доки ви не навчитися бачити. К.: ArtHuss, 2024. 210 с.uk_UA
dc.relation.references17. Каплунов Д. Королі соціальних мереж. К.: Book Chef, 2023. 432 с.uk_UA
dc.relation.references18. Карго-маркетинг і Україна / пер.укр. О. Журенко. Харків: ВД «Фабула», 2021. 144 с.uk_UA
dc.relation.references19. Красовська О.Ю. Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів. Економiка та держава. 2020. № 5. С. 133-136uk_UA
dc.relation.references20. Морохова В. О., Бойко О.В., Лорві І.Ф. Рекламний менеджмент: навч. посіб. Луцьк : Вежа-Друк, 2018. 234 с.uk_UA
dc.relation.references21. Піняк І.Л. Якимишин Л.Я. Маркетинг соціальних медіа: основні особливості, переваги, застосування та ефективність / Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2020. (179 с.) С. 99-107uk_UA
dc.relation.references22. Піняк І.Л. Якимишин Л.Я. Маркетинг соціальних медіа: основні особливості, переваги, застосування та ефективність / Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2020. (179 с.) С. 99-107uk_UA
dc.relation.references23. Шпилик С. Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесі. Соціально- економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 362-373.uk_UA
dc.relation.references24. Шпилик С.В., Вовчук О.М. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку Бізнесу. Галицький економічний вісник. 2018. № 2. С. 106-113uk_UA
dc.relation.references25. Шпилик С.В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. Том 49. № 2. С. 206-217.uk_UA
dc.relation.references26. Шпилик С.В., Шпилик О.Б. SMM у видавничій справі // Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2020. (179 с.) С. 167-176uk_UA
dc.relation.references27. Шпилик С.В., Шпилик О.Б. Поняття та особливості використання інтернет ресурсу у сучасному маркетингу /Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: колективна монографія / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. (231 с.) С. 192-207.uk_UA
dc.relation.references28. Baker Т. Social Media Marketing: Twitter.Clear, Brief and Easy Strategies of Promotion (SMM Book 1) / Troy Baker., 2017. 34 c.uk_UA
dc.relation.references29. Chiera M. Digital Marketers Sound Off: Tips, Tactics, Tools, and Predictions from 101 Digital Marketing Specialists / Matt Chiera., 2018.-330 c.uk_UA
dc.relation.references30. Nagar L. Best digital marketing guide for business and leaners: SEO (Search Engine Optimisation) | SMO (Social Media Optimization) | SEM (Search Engine Marketing) (Hindi Edition) / Laxmi Nagar., 2018. 98 c.uk_UA
dc.relation.references31. Shpylyk S., Pinyak I., Shveda N. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. (Digital economy trends: global challenges, strategy and technologies). Monograph. 2021. 30-38 pp.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
出現コレクション:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
atestatsiynyy _ekzamen_2025.pdf2,37 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール