Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48529

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМешко, Г.
dc.contributor.authorМешко, О.
dc.contributor.authorMeshko, H.
dc.contributor.authorMeshko, O.
dc.coverage.temporal15-16 квітня 2025 року
dc.coverage.temporal15-16 April 2025
dc.date.accessioned2025-05-23T08:12:13Z-
dc.date.available2025-05-23T08:12:13Z-
dc.date.created2025-04-15
dc.date.issued2025-04-15
dc.identifier.citationМешко Г. Розвиток резильєнтності майбутніх педагогів як способу подолання життєвих і професійних труднощів в умовах воєнного стану / Мешко Г., Мешко О. // V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», 15-16 квітня 2025 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А, 2025. — С. 32–34. — (Психологічна і соціальна адаптація та реабілітація жертв воєнних конфліктів і техногенних катастроф).
dc.identifier.isbn978-617-7875-94-8
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48529-
dc.description.abstractДослідження присвячено проблемі розвитку резильєнтності майбутніх педагогів під час війни. Проаналізовано різні підходи до трактування поняття «резильєнтність» у вітчизняній і зарубіжній науковій літературі, підкреслено важливість одночасного розвитку резильєнтності і стресостійкості. Визначено аспекти діяльності для розвитку резильєнтності майбутніх педагогів: формування навичок конструктивної взаємодії й асертивної поведінки; розвиток здатності адаптувати життєві і професійні плани та стратегії їх досягнення до ускладнених умов життя; опанування техніками саморегуляції емоційного стану; пошук внутрішніх ресурсів стресостійкості; розвиток позитивного мислення; оволодіння технологіями лайф-менеджменту. Представлено досвід діяльності щодо вирішення означених завдань у процесі читання психолого-педагогічних дисциплін та у межах діяльності Центру педагогічного консалтингу
dc.description.abstractThe study is devoted to the problem of developing resilience in future teachers during wartime. Various approaches to interpreting the concept of "resilience" in domestic and foreign scientific literature are analyzed, emphasizing the importance of simultaneously developing resilience and stress resistance. The key aspects of activities aimed at fostering resilience in future teachers are identified, including the formation of constructive interaction skills and assertive behavior; the development of the ability to adapt life and professional plans and strategies to challenging life conditions; mastering techniques of emotional self-regulation; searching for internal stress resistance resources; cultivating positive thinking; and acquiring life management technologies. The study presents practical experience in addressing these tasks through the teaching of psychological and pedagogical disciplines and within the activities of the Pedagogical Consulting Center
dc.format.extent32-34
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofV Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», 2025
dc.relation.ispartof5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 2025
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1051/shsconf/202110002003
dc.relation.urihttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5187/5217
dc.relation.urihttps://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-2(48)-1627-1637
dc.relation.urihttps://doi.org/10.28925/2311-2409.2022.3813
dc.relation.urihttps://www.psychologytoday.com/us/blog/heal-your-brain/201108/how-can-i-become-more-resilient
dc.relation.urihttps://childfund.org.ua/Uploads/Files/books_pdf/How-to-teach-and-learn.pdf
dc.subjectрезильєнтність
dc.subjectстресостійкість
dc.subjectпрофесійна резильєнтність
dc.subjectрозвиток резильєнтності
dc.subjectмайбутні педагоги
dc.subjectresilience
dc.subjectstress resistance
dc.subjectprofessional resilience
dc.subjectresilience development
dc.subjectfuture teachers
dc.titleРозвиток резильєнтності майбутніх педагогів як способу подолання життєвих і професійних труднощів в умовах воєнного стану
dc.title.alternativeDevelopment of resilience in future teachers as a means of overcoming life and professional challenges under martial law
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc378
dc.subject.udc37.091.12.011.3-051]
dc.subject.udc159.942”364”
dc.relation.references1. Адаменко Л.С. Актуальні підходи до проблеми дослідження резильєнтності. Вісник Національного університету оборони України. Питання психології. 2020. № 5(58). С. 5–13.
dc.relation.references2. Kravets, V., Meshko, H., Meshko, O., Leskiw, A., & Habrusieva, N. Development of Future Managers’ Resilience as a Condition for Efficiency and Reliability of Management Activities. SHS Web of Conferences. Volume 100, 02003, 2021. DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/202110002003
dc.relation.references3. Медянова О., Дворніченко Л., Любіна Л., Шкраб’юк В., Кононенко О. Психологічна резильєнтність особистості в умовах війни. Перспективи та інновації науки. 2023. № 10(28) С. 601–611 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5187/5217
dc.relation.references4. Мешко О.І., Мешко Г.М. Резильєнтність як чинник професійного благополуччя педагога. Перспективи та інновації науки. Серія «Психологія». 2025. № 2(48). С. 1627–1637. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-2(48)-1627-1637
dc.relation.references5. Тітаренко С.А., Сосновенко Н.В. Розвиток резильєнтності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах військового стану. Актуальні проблеми дошкільної освіти: виклики та пріоритети: зб. наукових праць Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Глухів, 19-20 жовтня 2023 р.). Глухів: Глухівський НПУ ім. О.Довженка, 2023. С. 142–146.
dc.relation.references6. Цюман, Т., Нагула О., Адамська З. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. 2022. 38(2), С. 83–89. DOI: https://doi.org/10.28925/2311-2409.2022.3813
dc.relation.references7. Hellerstein D. How I can become resilient. Heal Your Brain. 2011. URL: https://www.psychologytoday.com/us/blog/heal-your-brain/201108/how-can-i-become-more-resilient
dc.relation.references8. Як вчити та навчатись в умовах війни / Т.П. Цюман, З.М. Адамська, О.Л. Нагула, К.В. Пуха. Інформаційно-методичні матеріали для дорослих (учителів, викладачів, психологів) зі створення сприятливих умов для навчання та розвитку в умовах воєнного часу. 2022. URL: https://childfund.org.ua/Uploads/Files/books_pdf/How-to-teach-and-learn.pdf.
dc.relation.referencesen1. Adamenko L.S. Aktualni pidkhody do problemy doslidzhennia rezylientnosti. Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy. Pytannia psykholohii. 2020. No 5(58). P. 5–13.
dc.relation.referencesen2. Kravets, V., Meshko, H., Meshko, O., Leskiw, A., & Habrusieva, N. Development of Future Managers’ Resilience as a Condition for Efficiency and Reliability of Management Activities. SHS Web of Conferences. Volume 100, 02003, 2021. DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/202110002003
dc.relation.referencesen3. Medianova O., Dvornichenko L., Liubina L., Shkrabiuk V., Kononenko O. Psykholohichna rezylientnist osobystosti v umovakh viiny. Perspektyvy ta innovatsii nauky. 2023. No 10(28) P. 601–611 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5187/5217
dc.relation.referencesen4. Meshko O.I., Meshko H.M. Rezylientnist yak chynnyk profesiinoho blahopoluchchia pedahoha. Perspektyvy ta innovatsii nauky. Seriia "Psykholohiia". 2025. No 2(48). P. 1627–1637. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-2(48)-1627-1637
dc.relation.referencesen5. Titarenko S.A., Sosnovenko N.V. Rozvytok rezylientnosti maibutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoi osvity v umovakh viiskovoho stanu. Aktualni problemy doshkilnoi osvity: vyklyky ta priorytety: zb. naukovykh prats Vseukr. nauk.-prakt. internet-konf. (Hlukhiv, 19-20 zhovtnia 2023 y.). Hlukhiv: Hlukhivskyi NPU im. O.Dovzhenka, 2023. P. 142–146.
dc.relation.referencesen6. Tsiuman, T., Nahula O., Adamska Z. Psykholohichni umovy rezylientnosti pedahoha v period voiennoho stanu. Pedahohichna osvita: Teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika. 2022. 38(2), P. 83–89. DOI: https://doi.org/10.28925/2311-2409.2022.3813
dc.relation.referencesen7. Hellerstein D. How I can become resilient. Heal Your Brain. 2011. URL: https://www.psychologytoday.com/us/blog/heal-your-brain/201108/how-can-i-become-more-resilient
dc.relation.referencesen8. Yak vchyty ta navchatys v umovakh viiny, T.P. Tsiuman, Z.M. Adamska, O.L. Nahula, K.V. Pukha. Informatsiino-metodychni materialy dlia doroslykh (uchyteliv, vykladachiv, psykholohiv) zi stvorennia spryiatlyvykh umov dlia navchannia ta rozvytku v umovakh voiennoho chasu. 2022. URL: https://childfund.org.ua/Uploads/Files/books_pdf/How-to-teach-and-learn.pdf.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleV Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки»
dc.citation.spage32
dc.citation.epage34
dc.citation.conferenceЗбірник тез V Міжнародної наукової конференції «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки»
dc.identifier.citation2015Мешко Г., Мешко О. Розвиток резильєнтності майбутніх педагогів як способу подолання життєвих і професійних труднощів в умовах воєнного стану // V Міжнародна наукова конференція «Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки», Тернопіль, 15-16 квітня 2025 року. 2025. С. 32–34.
dc.identifier.citationenAPAMeshko, H., & Meshko, O. (2025). Rozvytok rezylientnosti maibutnikh pedahohiv yak sposobu podolannia zhyttievykh i profesiinykh trudnoshchiv v umovakh voiennoho stanu [Development of resilience in future teachers as a means of overcoming life and professional challenges under martial law]. 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences", 15-16 April 2025, Ternopil, 32-34. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOMeshko H., Meshko O. (2025) Rozvytok rezylientnosti maibutnikh pedahohiv yak sposobu podolannia zhyttievykh i profesiinykh trudnoshchiv v umovakh voiennoho stanu [Development of resilience in future teachers as a means of overcoming life and professional challenges under martial law]. 5th International Scientific Conference "Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences" (Tern., 15-16 April 2025), pp. 32-34 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2025)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.